مارکو می‌گوید مکس هنوز در سطح همیلتون نیست؛ هورنر نظر دیگری دارد


فرمول یک ایران – مشاور موتور اسپرت ردبول، هلموت مارکو معتقد است که مکس ورشتپن هنوز در حد و حدود لوییس همیلتون نیست. مکس ورشتپن در طول فصل 2019 درخشید و بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت. او سه پیروزی به دست آورد و در جدول قهرمانی رانندگان هم جایگاه سوم را به خودش اختصاص داد. در طول فصل، این راننده هلندی گوشه ای از رقابت های احتمالی در آینده...

فرمول یک ایران – مشاور موتور اسپرت ردبول، هلموت مارکو معتقد است که مکس ورشتپن هنوز در حد و حدود لوییس همیلتون نیست.

مکس ورشتپن در طول فصل 2019 درخشید و بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت. او سه پیروزی به دست آورد و در جدول قهرمانی رانندگان هم جایگاه سوم را به خودش اختصاص داد.

در طول فصل، این راننده هلندی گوشه ای از رقابت های احتمالی در آینده فرمول یک را به نمایش گذاشت و در بعضی مواقع چرخ به چرخ با ماشین فراری چارلز لکلرک پیش رفت.

اما در نهایت این لوییس همیلتون است که ششمین قهرمانی خود را به دست آورد و هلموت مارکو احساس می کند که مکس هنوز به اندازه لوییس آمادگی ندارد:

در طول رقابت ها مکس ممکن است سریع تر باشد اما اگر همه موضوعات را مد نظر بگیرید، لوییس هنوز هم بهتر است.

او بسیار سریع است و تجربه بسیار زیادی هم دارد. ما بار ها این موضوع را دیده‌ایم.

او در طول تمرین های اول، دوم یا سوم جایگاه اول را در اختیار ندارد اما زمانی که نوبت به تعیین خط می‌رسد، او آنجاست و بهترین دورش را ثبت می‌کند.

مارکو می‌گوید مکس هنوز در سطح همیلتون نیست؛ هورنر نظر دیگری داردمارکو می‌گوید مکس هنوز در سطح همیلتون نیست؛ هورنر نظر دیگری دارد مکس ورشتپن و چارلز لکلرک – اتریش 2019

آینده مکس و ردبول پس از 2020 مشخص نیست اما کریستین هورنر انتظار دارد که راننده 22 ساله‌اش در آستانه تغییرات قوانین فرمول یک جابه‌جا نشود. همچنین برخلاف هلموت مارکو، کریستین هورنر معتقد است که مکس ورشپن در حال حاضر یک راننده کامل است:

ورشتپن در این تیم خوش حال است. ما از داشتن او در تیم خوش حال هستیم. او به خوبی توانسته بخشی از تیم باشد.

این به ما بستگی دارد که فصل آینده ماشین رقابتی در اختیارش بگذاریم اما فکر می‌کنم در نهایت اتفاق غیر منتظره‌ای پیش نخواهد آمد و احتمالا همه در صندلی قبلی خود می مانند. فکر می‌کنم مکس امسال بسیار پخته‌تر عمل کرد، او رهبر تیم است. فکر می‌کنم او این جایگاه را با مسئولیت پذیری بسیاری قبول کرده است.

برای من، مکس کامل‌ترین راننده فرمول یک است. عملکرد او در طول سال کاملا در سطح دیگری قرار دارد. مکس دیگر کم سن و سال به نظر نمی‌رسد. او همیشه در دسترس است و به همین دلیل در گاراژ و شرکت محبوب است.

شما می‌بینید که همه سعی می‌کنند به پیشرفت او کمک کنند چراکه به مکس اعتماد دارند و او را پشتیبانی می‌کنند. ساعت هایی که تیم در گاراژ سپری می‌کند تا تمامی قطعات ماشین را بهبود بدهد، بی‌سابقه است.

شنیدن این موضوع خوشایند است. حرف زدن با او راحت است. به هر حال همیشه نمی‌توان در مورد ماشین‌ها و رقابت‌ها صحبت کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!