فضاهای بلااستفاده در خلخال در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد


فضاهای بلااستفاده در خلخال در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد

اردبیل _ایرنا _ فرماندار خلخال گفت: فضا و ساختمان‌های دولتی بلا استفاده از جمله مدارسی که امکان استفاده از آن وجود ندارد در اختیار تولید و اشتغال منطقه قرار می‌گیرد.

فریدون بابایی روز شنبه در بازدید از یک کارگاه و واحد تولیدی مستقر در آموزشگاه خالی از دانش‌آموز منطقه آموزش و پرورش شاهرود خلخال افزود: استفاده از ظرفیت فضاهای آموزشی خالی و بلااستفاده آموزشی و همچنین سایر فضاهای بلااستفاده دولتی برای رونق تولید و گسترش فعالیت‌های تولیدی در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری این شهرستان قرار دارد.

وی گفت: با هدف حمایت از متقاضیان طرح‌های آموزشی و تولیدی و دستیابی به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ،دولت تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت از محل تسهیلات اعتباری توسعه اشتغال مناطق روستایی و مناطق محروم به صاحبان این طرح‌ها در محیط‌های روستایی ارائه می‌شود.

او اظهارداشت: در کنار پرداخت تسهیلات یارانه‌ای با کارمزد چهار تا ۶ درصد به مجریان طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی در مناطق روستایی بسته‌های حمایتی بیمه‌ای و بهره‌مندی از اماکن دولتی خالی و بلااستفاده در شهر و مناطق مختلف این شهرستان برای مجریان این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

فرماندار خلخال از زحمات و اقدام رییس آموزش و پرورش منطقه شاهرود در واگذاری مدارس و محیط‌های بلااستفاده آموزشی به جوانان جویای کار و زمینه‌سازی برای ایجاد اشتغال قدردانی کرد و افزود: با این کار زمینه اشتغال بیش از ۵۰ نفر از بیکاران منطقه در کارگاه‌های راه‌اندازی شده در شهر کلور و سایر مناطق منطقه بخش شاهرود فراهم شده است.

در این بازدید موانع و مشکلات موجود بر سر راه تولیدکنندگان و فعالان بخش تولید بخش شاهرود خلخال از سوی مسوولان محلی و مدیران کارگاه‌ها با فرماندار این شهرستان طرح و فرماندار خلخال نیز برای برطرف کردن مشکلات طرح شده از سوی سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی قول مساعد داد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدئو/ حال اساسی ای که همستر کمبت به ایرانی ها داد؛ زبان فارسی!