مربیان مهدهای کودک قزوین با مهارت‌های اجتماعی آشنا شدند


مربیان مهدهای کودک قزوین با مهارت‌های اجتماعی آشنا شدند

قزوین – ایرنا -130 مدیر و مربی مهدهای کودک قزوین در کارگاه‌ مهارت‌های اجتماعی پایه شرکت کرده و حدود 2 هزار نفر ساعت تحت آموزش قرار گرفتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت کنندگان در این کارگاه با موضوعاتی از قبیل ارزش‌های اخلاقی و اسلامی، کنترل هیجانات، مهارت‌های خود مدیریتی، بازی و اسباب بازی کودکان و هوش چندگانه آشنا شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حیدری با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه، افزود: ارتقای دانش، نگرش و توان و مهارت مربیان به منظور تربیت صحیح و کارآمد نسل آینده ساز جامعه از جمله اهداف برگزاری این کارگاه‌ بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: عادت‌ها، طرز تفکر، عقاید و تمایلاتی که فرد در ایام کودکی کسب می‌کند، اساس موفقیت یا شکست در دوره‌های بعدی زندگی است و به همین دلیل آموزش در دوره کودکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود:کودک در این دوره آمادگی بسیاری برای اثر پذیری دارد و دریافت‌های او به‌صورت عمیق و جدی در ذهن و روانش باقی می‌ماند.

حیدری گفت:چون کودکان بیشتر وقت مفید خود را در خانواده یا مهد کودک می‌گذرانند باید خانواده و مربیان این مهدها اطلاعات مفیدی را در ارتباط با مسایل روانی و شخصیتی کودکان داشته باشند که می‌توان این هدف را با برگزاری دوره‌های آموزشی محقق ساخت.

استان قزوین حدود ۱۳۰ مهد کودک دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تهدید ایران در جبهه امنیت و دفاعی بی‌نتیجه است