شهید سردار سلیمانی سرباز واقعی اسلام و ایران بود


مهاباد- ایرنا- امام جمعه تکاب با بیان اینکه مسلمانان جهان داغدار شهید...
مهاباد- ایرنا- امام جمعه تکاب با بیان اینکه مسلمانان جهان داغدار شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی هستند افزود: این شهید مظلوم و قهرمان ملی، سرباز واقعی اسلام و ایران بود.

حجت الاسلام عیسی برادری روز یکشنبه در آیین یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در مصلای تکاب برگزار شد، افزود: وجود مبارک این سردار سرافراز به گواه موافقان و مخالفان، سراسر تواضع و اخلاص بود و ایشان با همان روحیه متواضعانه دوران دفاع مقدس در ۳۰ سال گذشته از کیان اسلام و انقلاب و مرزهای کشور دفاع کرد.

وی با بیان اینکه رفتار، اخلاق، عمل و حتی چهره سردار سلیمانی موجب رعب و وحشت آمریکایی‌ها شده است اظهار داشت: این شهید والامقام با وجود اینکه لباس نظامی به تن داشت اما محبت، رافت و مهربانی ایشان بسیار زبان‌زد بود.

امام جمعه تکاب با بیان اینکه همه مسوولان بابد رفتار و اخلاق سردار سلیمانی را الگوی عمل خود قرار دهند ادامه داد: شهید سلیمانی با مجاهدت شبانه‌روزی خود منطقه را از شر داعش نجات داد و ایران اسلامی را برای همیشه امن نگاه داشت.

شهید سردار سلیمانی سرباز واقعی اسلام و ایران بود

حجت‌الاسلام برادری با اشاره به اینکه خون پاک سردار سلیمانی، ملت‌های آزادی‌خواه و امت اسلامی را بیدار و هوشیار کرد اضافه کرد: به برکت شهادت سردار سلیمانی، اکنون پایگاه‌های آمریکا در منطقه ناامن شده و به فرموده مقام معظم رهبری، انتقام سختی در انتظار آنان خواهد بود.

وی افزود: عزت، عزم و اراده ملت ایران در انتقام سخت و پاسخ کوبنده به شهادت سردار سلیمانی، آمریکا را به شکست خواهد کشاند.

در این آیین جمعی از مردم تکاب، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسوولان و کارکنان ادارات در سوگ شهادت سردار قاسم سلیمانی عزاداری کردند.

بامداد روز جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

شهید سردار سلیمانی سرباز واقعی اسلام و ایران بود

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید