سمن‌ها بستری مناسب برای واسپاری امور به جوانان هستند


سمن‌ها بستری مناسب برای واسپاری امور به جوانان هستند

تبریز- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان مرند گفت: وجود تشکل‌های مردم نهاد و انجمن های فرهنگی و هنری، بستر مناسبی را برای هم افزایی و واسپاری امور به مردم و جوانان فراهم کرده است.

امیرحسین فقیهی روز دوشنبه در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند ضمن تاکید بر گسترش همکاری بین ادارات خاطرنشان کرد: برای پیشبرد بهتر امور، ضروری است هم افزایی و تبادل نظر بین دستگاهها افزایش یابد.
وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در راستای غنی سازی اوقات فراغت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: با توجه به وظایف سازمانی ورزش و جوانان که بیشتر دارای مخاطبین جوان می باشد، باید به نیازهای معنوی این قشر پویای جامعه با ایجاد تعامل با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان مرند تاکید کرد: این اداره آمادگی کامل جهت همکاری با سایر نهادها به خصوص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و رفع نیازهای آنها را دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند نیز گفت: وجه مشترک این دو اداره پرداختن به قشری از جامعه می باشد که آینده کشور را رقم می زنند.
مهران فرجی افزود: اجرای برنامه های محتوایی و غنی در هر حوزه ای می تواند در ایجاد انگیزه و سوق دادن جوانان به اندیشه ورزی و شور و نشاط، مفید و نتیجه بخش باشد.
وی اظهار کرد: ما نیز سعی می کنیم با همکاری هرچه بیشتر با ورزش و جوانان در راستای نیل به اهداف والای فرهنگی قدم برداشته و از تمامی ظرفیت ها و زیرساخت های موجود در این راستا استفاده کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جنجال سگ‌ها در تبریز