تجمع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها در مازندران برگزار می‌شود


تجمع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها در مازندران برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی سپاه کربلا مازندران از تجمع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (ع) در این استان خبر داد.

بلال زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک و تسلیت شهادت "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" با بیان اینکه در راستای حرکت‌های خود جوش مردمی در سراسر کشور به پاسداشت جانفشانی و ایثارگری حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس این تجمع بزرگ مردمی در مازندران نیز برگزار می‌شود، اظهار کرد: با هماهنگی‌های ایجاد شده با هیئت‌های مذهبی، موسسات فرهنگی مذهبی، نهادها، سازمان‌ها، ادارت و خود مردم متدین، شهید پرور و همیشه در صحنه مازندران اجتماع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها فردا پنجشنبه ۱۹ دی ماه در ساری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این اجتماع بزرگ مردمی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۹ دی ماه از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدا ساری خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه در بین راه حماسه خوانی،مداحی و آیین عزادری اجرا شده و ایستگاه‌های صلواتی دائر است، گفت: بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم در مصلی ساری ادامه دارد.

زاهدی خاطرنشان کرد: این مراسم با سخنرانی سردار محمد حسین سپهر جانشین رییس سازمان‌ بسیج مستضعفین‎ سپاه پاسداران و با مداحی حاج محمد رضا بذری از مداحان مازندرانی در مصلی ساری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حریم رودخانه تجن آزادسازی شود