سقف یک منزل خشت و گلی در دلگان فرو ریخت


سقف یک منزل خشت و گلی در دلگان فرو ریخت

معاون جمعیت هلال احمر دلگان گفت: به دنبال وقوع بارشهای های سنگین امروز سقف یک منزل مسکونی خشت و گلی در روستای گَز شاهان از توابع بخش مرکزی این شهرستان فرو ریخت.

خدابخش نیکوکار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه امدادگران ما در حال برآورد و ارزیابی خسارت و رسیدگی به مشکلات مردم هستندافزود: خوشبختانه در این حادثه فرو ریختن منزل مسکونی روستائی به کسی آسیبی وارد نشده است.


وی به ساکنان منازل خشت و گلی توصیه کرد: در زمان وقوع بارش ها به مکان های ایمن پناه ببرند.


فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران دلگان گفت: با توجه به پیش بینی و احتمال تخریب برخی زیرساختهای آب روستایی و شهری، بر اثر شدت بارندگی امروز عصر و فردا، شهروندان دلگانی از هم اکنون نسبت به ذخیره آب کافی در مخازن منازل خود اقدام کنند.


مجتبی شجاعی افزود: تمامی اعضا مدیریت بحران دلگان به صورت آماده باش بوده و تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط بحرانی پیش بینی شده و ارزیابی ها به صورت منظم از وضعیت بارندگی و ... در حال انجام و اطلاع رسانی به موقع به شهروندان صورت خواهد پذیرفت.


وی با اشاره به اینکه مدارس دلگان در روز شنبه در نوبت های صبح و عصر تعطیل هستند و امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد و واحد سمای آن در دلگان لغو شده اند اظهار داشت: طبق برنامه ریزی و ابلاغ صورت گرفته تمامی مدیران و پرسنل ادارات دلگان شبانه روز در خدمت مردم و آماده پاسخگویی و اقدام به موقع هستند و علاوه بر مدیران عضو ستاد بحران، سایر مدیران دستگاههای دیگر به عنوان نماینده ویژه فرماندار از امروز عصر در سطح روستاها و مناطق حضور می یابند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

5٨ هکتار از اراضی ایرانشهر به کشت خیار گلخانه‌ای اختصاص یافت