شهادت سردار سلیمانی سبب وحدت در جامعه شد


شهادت سردار سلیمانی سبب وحدت در جامعه شد

نخستین فرماندار اصفهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: اینکه آمریکا در مقابل حمله موشکی ایران عکس العمل خاصی نشان نداد، حاکی از اقتدار ایران بود.

فضل‌الله صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شهادت فرمانده سپاه قدس ایران، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی و حضور حداکثری مردم در تشییع پیکر ایشان موجب وحدت در جامعه شد.

نخستین فرماندار اصفهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: شهید سلیمانی سربازی بود که خود را برای وطن وقف کرده بود و به محافظت از مرزهای ایران در سرزمین های دیگر پرداخت تا دشمن وارد این آب و خاک نشود.

صلواتی در خصوص وحدت میان آحاد جامعه گفت: اگر دولت‌مردان بتوانند از وحدت ایجاد شده میان آحاد ملت بهره مند شوند مردم به سمت آنان جذب خواهند شد و در نتیجه حضور مردم در پای صندوق‌های رای حداکثری خواهد بود.

نخستین فرماندار اصفهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی و همراهان ایشان داغی بزرگ برای ملت ایران بود، اما تشییع پیکر پاک ایشان و همچنین حمله موشکی ایران به دو پایگاه آمریکایی در عراق موجب افزایش اقتدار ملی ایران در سراسر جهان شد و از طرفی دیگر، باید گفت اینکه آمریکا در مقابل حمله موشکی ایران عکس العمل خاصی نشان نداد حاکی از اقتدار ایران بود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


حمله ظریف به دولت شهید رئیسی+فیلم