نتایج آزمون مکاتبه ای غیرحضوری دهیاران 28 دی ماه اعلام می شود


نتایج آزمون مکاتبه ای غیرحضوری دهیاران 28 دی ماه اعلام می شود

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی گیلان، گفت: نتایج آزمون مکاتبه ای غیرحضوری دهیاران گیلان 28 دی ماه جاری اعلام خواهد شد.

میرمسلم رهبر هاشمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی حضوری ویژه دهیاران استان گیلان افزود: دوره های آموزشی حضوری ویژه دهیاران استان گیلان برای ۴۵۰۰ دهیار در هفت منطقه از استان شامل رشت، فومن، لاهیجان، رودسر، انزلی، تالش و صومعه سرا برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دوره ها با هدف آموزش دهیاران با روش  های ایجاد اشتغال در مناطق روستایی با رویکرد بوم گردی، مدیریت بحران در روستا، منابع درآمدی دهیاری ها و قوانین مالی و معاملاتی دهیاری ها توسط معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در حال برگزاری است و آزمون مکاتبه ای دهیارن نیز روز گذشته در همین راستا برگزار شد.

هاشمی با اشاره به برگزاری ششمین آزمون آموزش مکاتبه ای غیرحضوری دهیاران گیلان اظهار کرد: آزمون مکاتبه ای غیر حضوری دهیاران روز گذشته به صورت همزمان در چهار شهرستان رشت، لنگرود، رودسر و تالش برگزار شد.

هدف از برگزاری این آزمون را ارتقای مهارت های فنی و سطح علمی دهیاران بیان و تصریح کرد: این آزمون با حضور بیش از ۱۸۰۰ دهیار در چهار حوزه امتحانی برگزار شد.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه شرکت کنندگان در این آزمون به ۱۴۰ سوال پاسخ دادند گفت: نتایج آزمون مکاتبه ای غیرحضوری دهیاران گیلان ۲۸ دی ماه اعلام خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: قوانین و مقررات دهیاری ها، اقتصاد روستایی، گردشگری روستایی، قوانین و مقررات مالی دهیاری ها، اصول و مبانی بهداشت روستایی، ضوابط و مقررات فنی و عمرانی و مدیریت بحران روستایی از عناوین و بخش های این آزمون ذکر شده است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توسعه ورزش؛ نیاز بانوان گیلانی در راستای ارتقا نشاط و شادابی جامعه