پلوسی: ترامپ دیگر رییس جمهور امریکا نخواهد شد


پلوسی: ترامپ دیگر رییس جمهور امریکا نخواهد شد

Speaker of the House Nancy Pelosi نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا امروز دوشنبه در مجلس سنای این کشور گفت که ترامپ سال آینده رییس جمهوری جدید آمریکا نخواهد بود.   پلوسی در مصاحبه با شبکه‌ ای بی‌سی نیوز گفت: نمایندگان حزب دموکرات به احتمال زیاد ترامپ را قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا از طریق پیگیری روند استیضاح از...

پلوسی: ترامپ دیگر رییس جمهور امریکا نخواهد شدSpeaker of the House Nancy Pelosi

نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا امروز دوشنبه در مجلس سنای این کشور گفت که ترامپ سال آینده رییس جمهوری جدید آمریکا نخواهد بود.  

پلوسی در مصاحبه با شبکه‌ ای بی‌سی نیوز گفت: نمایندگان حزب دموکرات به احتمال زیاد ترامپ را قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از طریق پیگیری روند استیضاح از کاخ سفید بیرون خواهند کرد.  

پلوسی تاکید کرد که تاخیر وی در ارائه مصوبه استیضاح ترامپ به مجلس سنا کمکی بوده به آگاهی دادن به رای دهندگان آمریکایی بر لزوم داشتن “دادگاهی عادلانه” به شواهد و شهود برای شهادت دادن . رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: فکر می کنم وی (ترامپ) برای این موضوع باید در برابر مردم آمریکا مسئوول باشد.

مجلس نمایندگان آمریکا، ترامپ را به سوء استفاده از قدرت و کارشکنی در اقدامات کنگره متهم کرده و طرح استیضاحش را در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹ تصویب کرد. طرح استیضاح ترامپ باید به سنا برود تا جلسه محاکمه او در آنجا آماده و برگزار شود.  

رییس مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی گفت؛ قصد دارد هفته آینده بندهای طرح استیضاح را به سنا بفرستد. مقام‌های ارشد حزب دموکرات در کنگره مطمئن هستند که محاکمه ترامپ از ماه جاری میلادی (ژانویه) آغاز می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حضور گسترده زنان در مراسم عاشورای حسینی امسال در روضه حضرت علی (ع) در مزارشریف