فرماندار: پنج هزار نفر جهت برگزاری انتخابات در تالش تلاش می‌کنند


فرماندار: پنج هزار نفر جهت برگزاری انتخابات در تالش تلاش می‌کنند

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش گفت: پنج هزار نیروی انسانی در قالب هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و بخش‌های دیگر برای سلامت و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تلاش می‌کنند و مشارکت حداکثری مردم اهمیت خاصی دارد.

سید عیسی مهدوی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری تالش اظهار کرد: با توجه به نگاه جهانیان به انتخابات دوم اسفند ماه در ایران، باید با حضور پرشور، نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی افزود: صلاحیت ۱۱ داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تالش تایید شده است و برای برگزاری سالم و شکوهمند انتخابات در این شهرستان، از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: همه اداره ها با ستاد انتخابات شهرستان همکاری کنند و در صورت نیاز، تجهیزات و نیروی انسانی مجموعه خود را در اختیار ستاد قرار دهند.

مهدوی گفت: مدیران و کارکنان اداره ها و نهادهای دولتی در ساعات اداری فعالیت انتخاباتی نکنند و ارائه تجهیزات و امکانات دولتی به داوطلبان و ستادهای آنان، جرم است و حتی به عزل کارمند منجر می شود.

فرماندار تالش دهه فجر امسال را مهمتر از سال های قبل دانست و گفت: در طول چهل سال عمر انقلاب، دشمنان از همه توان خود برای مقابله با ایران بهره گرفتند، اما در بسیاری زمینه ها به پیشرفت های چشمگیری دست یافتیم.

مهدوی افزود: به برکت خون شهدا و پایبندی مردم به ولایت، ۴۰ سال دوم انقلاب را با رهنمودهای مقام معظم رهبری آغاز کرده ایم و دشمنان، مطمئن باشند توطئه هایشان به جایی نمی رسد و توسعه ایران در همه بخش ها ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: طرح های مختلف عمرانی و خدماتی در تالش بمناسبت دهه فجر افتاح خواهد شد و برنامه های این دهه باید باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود و از لحاظ کیفی و کمی مورد توجه قرار گیرد.

مهدوی تشکیل ستادهای دهه فجر در همه اداره ها، بخشداری ها و جامعه عشایر را خواستار شد و از کمیته بانوان ستاد دهه فجر نیز خواست، برنامه های متنوع ورزشی را اجرا کند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گیلان در هفته‌ای که گذشت، از آغاز تغییر مدیریتی تا یادواره میرزاکوچک