سارق میلیاردی در البرز دستگیر شد


سارق میلیاردی در البرز دستگیر شد

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: فردی که با همدستی 2 نفر دیگر بیش از سه میلیارد تومان اموال مردم را به سرقت برده بود در این استان دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز در پی افزایش سرقت منزل در برخی مناطق مختلف کرج از جمله عظیمیه و کوهپایه موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرارگرفت .

وی اضافه کرد: با پیگیری ویژه پلیس متهم شناسایی و پس از دستگیری مشخص شد که دارای سوابق متعدد بوده که به شیوه بالکن روی و تخریب در اقدام به سرقت می کرد.

نادربیگی خاطرنشان کرد که متهم در اعترافات خود به ۱۰۰ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر دیگر و فروش اموال به مالخر اعتراف کرد که تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

وی گفت: ارزش ریالی اموال سرقت شده سه میلیارد تومان برآورد شده است.

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو و تجهیزات داخل خودرو در البرز

رییس پلیس آگاهی استان البرزدربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری سارق سابقه دار خودرو و تجهیزات داخل خودرو با ۱۳۰ فقره سرقت دراین استان خبرداد.

از مجموع سرقت ها ۱۰ فقره خودرو و ۱۲۰ فقره تجهیزات داخل خودرو بوده است.

این سارق با شیوه استفاده از شاه کلید اقدام به بازکردن در خودرو ها می کرد. سارق در اعترافات خود به مشارکت یک مالخر نیز اعتراف کرد.

ارزش اموال سرقت شده توسط این فرد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

دستگیری اعضای باند سرقت مغازه و احشام درالبرز

سرهنگ نادربیگی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری اعضای باند ۲ نفره سرقت مغازه و احشام در مناطق مختلف استان البرز خبرداد.

وی گفت: این سارقان به روش کش رو زنی در حضور صاحب مغازه ها اقدام به سرقت می کردند که تاکنون به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کردند .

وی خاطرنشان کرد که همچنین به ۱۶ فقره سرقت احشام با تهدید چوپان ها با قمه می کردند که بین یک تا پنج راس دام را از آن ها به سرقت می بردند.

سارقان بیشتر درمناطق ماهدشت، اشتهارد و ساوجبلاغ اقدام به سرقت می کردند.

دستگیری سارق اخاذ درالبرز

رییس پلیس آگاهی استان البرز همچنین دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو دراین استان خبرداد.

وی افزود: این سارق با سرقت مدارک و گوشی تلفن همراه که در خودرو بود از مالکان سرقت می کرد که تاکنون به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

شیوه سرقت این سارق به گونه ای بود که با سرقت مدارک و پیدا کردن شماره تلفن صاحب آن طلب وجه می کرد تا مدارک را تحویل دهد که دستگیر شد.

سرهنگ نادربیگی تاکید کرد که چنانچه افرادی به این شیوه مورد کلاهبرداری قرارگرفتند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

سرقت دوربین های مدار بسته درالبرز

سرهنگ نادربیگی افزود: طی شکایات متعدد به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت دوربین مدار بسته از مغازه ها و اماکن خصوصی موضوع به صورت ویژه دردستورکار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرارگرفت.

با پیگیری بیشتر پلیس سارق شناسایی و دستگیر شد که درتحقیقات مشخص شد سارق با بازکردن دوربین های مداربسته مغازه ها و واحدهای مسکونی اقدام به فروش می کرده که تا کنون به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده است .

وی افزود: ارزش ریالی اموال سرقت شده بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو و تجهیزات داخل خودرو درالبرز

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری زن و مرد سارق که اقدام به سرقت خودرو و تجهیزات داخل خودرو می کردند درشهرستان فردیس دراین استان خبرداد.س

سرهنگ نادربیگی افزود: این سارقان اقدام به سرقت خودرو های پژو و پراید کرده که تاکنون به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند و ازمخفیگاه آن ها پنج دستگاه خودروی سرقتی کشف شده است .


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصادف در کرج منجر به حریق خودرو شد