بهره برداری پلهای شهر سیلزده پلدختر همزمان با دهه فجر


بهره برداری پلهای شهر سیلزده پلدختر همزمان با دهه فجر

خرم آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت:بازسازی 5 پل مهم پلدختر که در اثر سیل فروردین ماه امسال تخریب شده بودند رو به اتمام است که همزمان با دهه فجر بهره برداری می شوند.

حسن رضاییان روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر شهرستان پلدختر اظهار داشت:برای بازسازی پلهای کیان آباد، پران پرویز، بابازید، کلات زیودار و شهدای هفتم تیر که در جریان سیل فروردین تخریب شدند ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و در دهه فجر بهره برداری می شوند.

وی تصریح کرد: دنیای استکبار و پست ترین و خبیث ترین دشمنان به ویژه آمریکا به هر طریق دنبال ایجاد چالش در کشور و جامعه هستند اما با بیداری ملت فهیم و آگاه ایران توطئه دشمنان به نتیجه نمی رسد.

فرماندار پلدختر گفت: با توجه به شرایط حساس حاکم بر کشور امسال برنامه های دهه فجر باید منسجم تر از گذشته برگزار شود بر این اساس این امر برای همه به ویژه دستگاه های اجرایی یک تکلیف است.

رضاییان بر حضورحداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: همه وظیفه داریم از نظام و انقلاب به عنوان مهمترین دستاورد حفاظت و برای استمرار و تقویت این راه محکمتر ازگذشته همت کنیم.

وی افزود: دنیای استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و ابر نکبت جهان چشم دیدن نظام ما را ندارند از این رو فتنه هایی به واسطه آنها در جامعه ما رقم می خورد برآن است که دهه فجر امسال به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

فرماندار پلدختر گفت: ولایت، استواری و ثابت قدمی مردم بر این اصل در جامعه ما یک نعمت است و ما باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و عملکرد نظام و دولت را در ایام دهه فجر برای مردم تبیین و بازگو کنیم.

رضاییان بر لزوم مشارکت آحاد مردم درجشن های دهه فجر تاکید کرد و افزود: جشن ها و مراسم های دهه فجر باید با استفاده از ایده های جدید و نو و زمینه حضور و مشارکت عامه مردم، جوانان و استفاده آنها در برنامه ها مد نظر باشد.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمن از حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب واهمه دارد از این رو سعی دارد با ترفندهای مختلف این حضور را پای صندوق های رای کمرنگ کند که وظیفه همگان است در این رویداد مهم و دشمن شکن شرکت کنند.


منتخب امروز


فیلم رسوایی مدیر و خانم منشی لو رفت ! / مهسا و پلیس شوکه شدند !