کرمانشاهیان در راهپیمایی باشکوه ضد آمریکایی شرکت کردند


همزمان با سراسر کشور، مردم انقلابی و ولایت مدار کرمانشاه و شهرستان های این استان در راهپیمایی باشکوه ضد آمریکایی شرکت کردند.

بعد از نماز عبادی سیاسی امروز جمعه (28 دی) مردم انقلابی کرمانشاه راهپیمایی باشکوه ضد آمریکایی خود از مقابل مسجد جامع را شروع کرده و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس به سمت میدان آزادی حرکت کردند.

راهپیمایان کرمانشاهی در طول مسیر با سردادن شعارهای "آمریکا، آمریکا فتنه گر بزرگ است"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "مزدور انگلیسی مرگ به نیرنگتان"، انزجار خود را از رژیم تروریستی آمریکا و اسراییل اعلام و حمایت خود را از آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند.

همچنین در این مراسم راهپیمایان با سردادن شعار "سانحه هوایی، عزای هر ایرانی، "سپاه انقلابی، خدانگهدارتان"، "ای ارتش ولایی خدانگهدارتان" و "نیروی انتظامی خدانگهدارتان" ضمن اعلام همدردی با بازماندگان سانحه هواپیمای اوکراینی بر حمایت از اقتدار و عزت نیروهای مسلح تاکید کردند.

مردم انقلابی کرمانشاه در ادامه مسیر با شعارهای "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا"، "مرگ بر سازشکار"، "نوکر انگلیسی مرگ به نیرنگتان" و "سردار مهربانی، راهت ادامه دارد" انزجار خود را از سازش با رژیم آمریکا نشان داده و بر ادامه راه شهدای مقاومت تاکید کردند.

شرکت کنندگان درپایان این راهپیمایی قطعنامه ای در پنج بند قرائت کردند:

در این قطعنامه راهپیمایان ضمن تاکید بر میثاق ناگسستنی امت اسلامی با رهبر معظم انقلاب و پایبندی عملی به منویات ولایت فقیه به عنوان رمز بقای عزت و عبور از فتنه‌ها و مشکلات جامعه بر اطاعت محض از رهبری تا پای جان تاکید کردند.

همچنین در این قطعنامه راهپیمایان خواستار انتقام سخت از رژیم تروریستی آمریکا در پاسخ به جنایت اخیر این رژیم در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام سپهد قاسم سلیمانی و همرزمان مجاهد این شهید والامقام شدند و تاکید کردند که حداقل این انتقام باید خروج ذلت بار شیطان بزرگ از منطقه باشد.

همچنین در این قطعنامه راهپیمایان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان سانحه هواپیمای مسافربری اوکراینی، موج سواری دروغین معاندین و ضدانقلاب را با سوء استفاده از صبر و متانت نیروی انتظامی محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با هتاکی های بی شرمانه و ساختارشکنانه این گروه شدند و از دستگاه دیپلماسی کشور نیز خواستار برخورد قاطع با سفیر فتنه گر انگلیس و اخراج او از کشور شدند.

در بخش پایانی این قطعنامه نیز پرهیز مطلق مسئولین از مذاکره با رژیم آمریکا که نتیجه ای جز ذلت برای کشور را در پی نداشته، خواستار شدند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟