تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس آماده بازی با پیام خراسان است


تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس آماده بازی با پیام خراسان است

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس می‌گوید که این تیم آماده برگزاری بازی عقب افتاده از هفته ششم مسابقات لیگ برتر امسال مقابل پیام خراسان (مشهد) است.

جمال‌الدین واحدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که تیم پیام خراسان هم اکنون عازم شهر گنبدکاووس بوده و هتل محل اقامت خود را نیز رزرو کرده‌است.

وی بابیان اینکه پیش از این روابط عمومی فدراسیون والیبال به نقل از رییس سازمان لیگ این فدراسیون اعلام کرده بود که دو تیم پیام خراسان و شهروند اراک به دلیل تسویه نکردن بدهی خود به فدراسیون در مهلت مقرر و بی‌توجهی به اخطار کتبی، نمی‌توانند بازی معوق خود را از هفته ششم لیگ برتر، در روز یکشنبه ۲۹ دی برابر حریفان برگزار کنند، افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سازمان لیگ، مشکل بدهی تیم پیام خراسان درحال رفع شدن است و به احتمال ۹۹ درصد بازی فردا برگزار می‌شود.

واحدی ادامه داد: با وجود اینکه هنوز سازمان لیگ برتر به صورت رسمی به باشگاه شهرداری گنبدکاووس برگزاری بازی فردا با پیام خراسان را اعلام نکرده، اما تیم شهرداری برابر تقویم اعلامی بازی‌ها، آماده برگزاری این دیدار معوق است.

در همین پیوند سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس نیز از نحوه اطلاع‌رسانی سازمان لیگ ابراز گله‌مندی کرد و گفت: اگر قرار است هر یک از بازی‌های لیگ، به هر دلیل برگزار نشود، بایستی ۴۸ ساعت قبل به صورت کتبی به تیم‌ها ابلاغ شود تا کادر فنی و نیز بازیکنان دچار بلاتکلیفی نشوند.

عظیم جزیده افزود: بلاتکلیفی نسبت به برگزاری یا عدم برگزاری مسابقه آن هم پس از ۵۰ روز تعطیلی مسابقات لیگ، تاثیر منفی بویژه روی بازیکنان دارد، اگرچه در سایت فدراسیون والیبال خبر از برگزار نشدن بازی داده شده اما هم اکنون تیم پیام خراسان در راه آمدن به شهر گنبدکاووس است و هتل محل اسکان خود را نیز رزرو کرده‌ است.

وی اضافه کرد: با این حال تیم شهرداری گنبدکاووس آماده برگزاری مسابقات لیگ است، اگرچه در مدت تعطیلی مسابقات لیگ برتر نتوانست بازی تدارکاتی انجام دهد اما درا ین مدت، تمرینات خوبی انجام داده است.

جزیده همچنین از جذب سه بازیکن به نام‌های "کمال پور" از مشهد، "سخی عیدی" و "جمال‌الدین کنعانی‌پور" از بازیکنان بومی خبر داد و گفت: این سه بازیکن در صورتی که بازی فردا مقابل پیام مشهد برگزار شود، به دلیل اینکه این بازی از دیدارهای معوق است، نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

به گزارش ایرنا، متن خبر فدراسیون والیبال درخصوص بازی‌های هفته ششم لیگ برتر بدین شرح است:

"دیدارهای هفته ششم تیم‌های پیام خراسان و شهروند اراک، به علت عدم پرداخت بدهی به فدراسیون، برگزار نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با اعلام منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، دیدارهای هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران در حالی روز یکشنبه ۲۹ دی انجام می‌شود که تیم‌های پیام خراسان و شهروند اراک به علت عدم پرداخت بدهی خود به فدراسیون در مهلت مقرر و بی‌توجهی به اخطار کتبی، برگزار نخواهد شد.

بدین ترتیب دیدار شهرداری گنبد با پیام خراسان و همچنین خاتم اردکان با شهروند اراک، روز یکشنبه انجام نمی‌شود."

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که رشته والیبال در بین مردم این شهر بویژه ترکمن‌ها علاقه‌مندان زیادی دارد؛ این منطقه والیبالیست‌های متعددی روانه تیم ملی کرده که فرهاد قائمی بازیکن حاضر در تیم ملی کشورمان از سرشناس‌ترین آنها است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پخش نذری در روستا سلیمان تپه