ساخت و تجهیز پاسگاه در لرستان با حضور خیران امنیت، سرعت می یابد


ساخت و تجهیز پاسگاه در لرستان با حضور خیران امنیت، سرعت می یابد

خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی لرستان گفت:‌ ساخت و تجهیز پاسگاه در برخی روستاها و اماکن استان در صورت حضور خیران امنیت ساز تسریع می یابد.

محمود ثمینی روز یکشنبه در جلسه اجرای طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی افزود:‌ مردم می‌توانند در زمینه‌های مختلفی مشارکت داشته باشند و به این منظور لازم است اطلاع رسانی جامعی با همکاری صدا و سیما و سازمان اوقاف و امور خیریه به خیرین امنیت ساز و واقفان انجام شود.

وی تصریح کرد: تاکنون با همکاری و همیاری مردم پیشرفت های بسیار خوبی در نظم عمومی حاصل شده اما اگر مشارکت مردم و واقفان وجود داشته باشد، سرعت کار افزایش می یابد که به همین منظور اداره کل اوقاف و امور خیریه نشستی را با واقفان و خیرین خواهد داشت.‍

ثمینی با اشاره به کمک های نیروی انتظامی به دولت و حاکمیت و ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت عمومی اظهار داشت:‌ طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی در لرستان اجرا می شود.

وی با اشاره به ماموریت و مسئوولیت سنگین نیروی انتظامی گفت: تمام ابعادی که به منظور نظم بخشی در جامعه انجام می‌شود بر عهده این نهاد است و مردم نیز همواره قدردان زحمت کشان مقوله امنیت هستند که نمونه بارز آن استقبال و حضور بسیار بیادماندنی مردم در تشییع پیکرسردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود و نشان داد مردم قدردان خادمان نظم و امنیت عمومی هستند.

وی افزود:‌ طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی با فرهنگ سازی در جامعه نهادینه خواهد شد و مردم هم در این زمینه بیش از پیش با نیروی انتظامی همکاری می کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طرح ملی سنجش ساختار قامتی بانوان در الیگودرز اجرا شد