دانلود سریال خواب زده
ژانروحشت، عاشقانه
زبانفارسی
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها40
مدت زمان50 دقیقه
کارگردانسیروس مقدم
بازیگران:

لادن مستوفی، امیرعلی دانایی، علیرضا شجاع نوری، مهدی سلطانی، پریوش نظریه، سام درخشانی، ایرج نوذری، کوروش سلیمانی، ارسلان قاسمی، مارال فرجاد، فرید سجادی حسینی، احترام برومند، سیما بابایی، ریحانه پارسا، نجلا نظریان، نازنین فلاحی، ندا عقیقی، مجتبی طباطبایی، باران حاجی رضایی، آدرینا توشه

خلاصه داستان:

این سریال فضایی عاشقانه و ماورایی دارد و تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می‌کشد.

دانلود سریال خواب زده ( تمام قسمت ها ) با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود سریال خواب زده در ژانر وحشت با 5 کیفیت 480p – 720p – 1080p – 1080hq – bluray و حجم کم دارای لینک مستقیم و قانونی توسط سبزپندار آماده دانلود و مشاهده گردیده است.

مشخصات و معرفی سریال نمایش خانگی خواب زده

نام اثر : خواب زده | ژانر : وحشت، عاشقانه | نویسنده : سعید نعمت الله | کارگردان : سیروس مقدم

تهیه کننده : الهام غفوری | محصول : ایران | سال ساخت : 1398 | مدت زمان هر قسمت : 60 دقیقه

سریال خواب‌زده در سه فصل به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در ژانر وحشت ساخته می‌شود.

سریال “خواب زده” که قرار است در سه فصل تهیه شود اولین تجربه کارگردان نام آشنای تلویزیون، سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی است که در مرحله تصویربرداری می باشد. ریحانه پارسا که پیش از این اولین تجربه بازیگری خود را در سریال “پدر” کسب کرد این بار جلوی دوربین سیروس مقدم خواهد رفت تا در اولین سریال ژانر وحشت کارگردان “پایتخت” ایفای نقش کند. این سریال به نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی الهام غفوری به زودی برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده خواهد شد.جالب است بدانید الهام غفوری، همسر سیروس مقدم چند سالی است که تهیه کنندگی فیلم ها و سریال های سیروس مقدم را برعهده دارد.

گفتنی است سعید نعمت الله و سیروس مقدم در سریال های رستگاران، دیوار، مدینه و زیر هشت تجربه همکاری داشته اند و باید دید این زوج موفق هنری این بار در شبکه نمایش خانگی که این روزها پذیرای سریال ها و فیلم های زیادی است چه حرفی برای گفتن دارند. خواب زده اثری متفاوت نسبت به سریال پایتخت است که اخیرا فصل پنجم آن از شبکه یک سیما به پایان رسید.

گفته می شود سریال خواب زده در اپلیکیشن روبیکا (خبر اولیه ) و همچنین شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد ، اما به دلیل ناکامی های اخیر روبیکا ، بنظر می رسد دیگر در این اپلیکیشن نمیتوانیم شاهد حضور این سریال باشیم.

خلاصه داستان مجموعه نمایشی خواب زده

در حال حاضر خلاصه داستان رسمی ای از این سریال منتشر نشده است اما این سریال در ژانر ترسناک یا اصطلاحا ژانر وحشت برای مخاطبین شبکه نمایش خانگی آماده شده است. البته پیش از این شاهد ناکامی سریال احضار در ژانر وحشت بودیم که در نهایت به دلایلی کارگردان و تهیه کننده این اثر از فعالیت در شبکه نمایش خانگی نیز منع شد.

باید منتظر ماند و دید سریال خواب زده میتوان موفقیت ژانر وحشت در شبکه نمایش خانگی را به ارمغان آورد یا پرونده ژانر وحشت برای همیشه در شبکه نمایش خانگی بسته خواهد شد.

عوامل تولید و ساخت سریال خواب زده

کارگردان : سیروس مقدمنویسنده : سعید نعمت الهتهیه کننده : الهام غفوریطراح چهره پردازی: مرتضی کهزادیعکاس و مستند ساز پشت صحنه: علی بیاتدستیار عکاس و پشت صحنه: روزبه محبی و رضا نعمت پوربرنامه ریز:اشکان سپهر و داوود باقریصدابردار: فرشید احمدیفیلمبردار:فرشاد گلسفیدیمدیر تولید:محمود اتحادی
5 / 5 ( 5 votes )