اجرای سه طرح اشتغالزایی در روانسر تصویب شد


اجرای سه طرح اشتغالزایی در روانسر تصویب شد

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار روانسر، از تصویب و اجرای سه طرح اشتغالزایی با اعتبار 25 میلیارد و 850 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سعدی مصطفی زاده روز سه شنبه در شانزدهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روانسر افزود: این طرح ها در زمینه تولید ادوات کشاورزری، تولید پوشاک و یک طرح خدماتی است که با راه اندازی آنها ۱۰ فرصت شغلی جدید در این شهرستان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در بخش پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری تاکنون صاحبان ۱۱۴ طرح با بانک های عامل انعقاد قرارداد را انجام داده اند افزود: تاکنون تسهیلات۱۱۱طرح به مبلغ ۱۳۵ میلیارد و۶۵۷ میلیون ریال پرداخت و ۱۹۹فرصت شغلی جدید فراهم شده است.

فرماندار روانسر گفت: طرح‌های اشتغالزا برای به نتیجه رسیدن نیازمند پیگیری همه جانبه از سوی مدیران است.

مصطفی زاده تاکید کرد: دبیرخانه شورای اشتغال مصوبات را با جدیت پیگیری و وضعیت طرح های بلاتکلیف را مشخص کند.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان روانسر نیز با بیان اینکه سهم شهرستان روانسر در طرح یارانه دستمزد ۱۹ نفر است، تصریح کرد: در اجرای این طرح تاکنون تعداد ۳۱ قرارداد میان کارفرما و شغل اولی های این شهرستان منعقد شده و روانسر رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

رسول جوانرودی ادامه داد: طرح یارانه دستمزد به این صورت است که دولت به صورت ماهانه مبلغی ار بابت بخشی از دستمزد نیروی کار، به عنوان یارانه، به کارفرما پرداخت می‌کند و هدف آن ایجاد فرصت اشتغال برای دانش آموخته گان دانشگاهی و ارتقاء سطح سرمایه انسانی کارگاه‌های فعال بخش خصوصی و تعاونی است

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

177 تن دانه روغنی کلزا از مزارع قصرشیرین برداشت شد