آغاز نشست خبری جایزه بین المللی «یاس یاسین»


آغاز نشست خبری جایزه بین المللی «یاس یاسین»

نشست خبری نخستین جایزه بین المللی «یاس یاسین» ویژه شهادت حضرت زهرا (س) آغاز شد.

آغاز نشست خبری جایزه بین المللی «یاس یاسین»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری نخستین جایزه بین المللی «یاس یاسین» ویژه شهادت حضرت زهرا (س) با حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، مقداد صالحی رئیس هیات مدیره موسسه «یاس یاسین»، اعضای هیات داوری و جمعی از اهالی رسانه در هتل هما برگزار شد.

احمد مسجد جامعی در ابتدای این نشست ضمن خوش آمد به حضور داوران از کشور‌های ترکیه، عراق و سوریه، در سخنانی اظهار کرد: در نخستین جایزه بین المللی خوشنویسی «یاس یاسین» مهمترین هنرمندان خوشنویس دورهم جمع شده اند.

وی افزود: شیوه داوری در این دوره، معمولا کمتر در جشنواره‌ها اتفاق می‌افتد. امیدواریم این گروه داوری و نحوه قضاوت آن‌ها در دوره‌های بعد هم اتفاق بیفتد.

مسجد جامعی گفت: تاریخ اعلام نخستین دوره جایزه ۷ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با شام ولادت حضرت زهرا (س) بود، آخرین مهلت دریافت آثار برای این دوره هم تا ۱۱ دی ماه است و داوری آٍثار از تاریخ ۲۹ دی تا ۲ بهمن ماه به مدت ۴ روز در هتل هما انجام می شود.

وی با اشاره به اسامی هیات داوران ادامه داد: در رشته‌های نسخ و ثلث: استاد عبدالصمد حاج صمدی (ایران)، استاد داوود بکتاش (ترکیه)، استاد سید محمد حسینی موحد (ایران)، استادعبدالرضا بهیه داوود (دکترروضان) (عراق) و استاد عبیده صالح البنکی از (سوریه) داوران این بخش بودند.

عضو شورای شهر تهران گفت: در رشته نستعلیق، سید محمد احصائی، عباس اخوین، کیخسرو خروش، جلیل رسولی و علی شیرازی آثار را داوری کردند.

مسجدجامعی افزود: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان هم در ۲۶ بهمن ماه مصادف با میلاد حضرت زهرا (س) در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

در حال تکمیل...


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم