مسابقات والیبال پیشکسوتان کارگری قزوین به پایان‌ رسید


مسابقات والیبال پیشکسوتان کارگری قزوین به پایان‌ رسید

قزوین – ایرنا - مسابقات والیبال پیشکسوتان کارگری قزوین روز یکشنبه با شناخت تیم‌های برتر در سالن چند منظوره ورزشگاه کارگران البرز به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت‌ها، تیم سایپا شیشه با نتیجه ٢ بر صفر تیم لوازم خانگی را شکست داد و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

تیم نیرومحرکه هم مقام سوم مسابقات والیبال پیشکسوتان کارگری قزوین را از آن خود کرد.

در این مسابقات ۶ تیم‌ شرکت شهر صنعتی البرز، لوازم خانگی پارس، آلومتک، سایپا شیشه، نیرومحرکه و پسماند قزوین با هم رقابت کردند.

رییس هیات ورزش کارگری استان قزوین در خصوص این رقابت‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری مسابقات کارگری، تزریق شادی و نشاط میان کارگران استان و افزایش بهره وری و انگیزه آنان برای حضور در واحدهای تولیدی است.

هادی اسدی افزود: در سال جاری ۱۳۰ ورزشکار استان قزوین در قالب ۲۲ تیم کارگری به مسابقات کشوری اعزام شده‌اند و تا پایان سال جاری حدود ۱۰ تیم دیگر به مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف ورزشی اعزام خواهند شد.

اسدی با اشاره به تاثیر ورزش بر جامعه کارگری استان، افزود: با توجه به صنعتی و کارگری بودن استان جا دارد که مسئولان به ورزش کارگران توجه بیشتری داشته باشند چون پرداختن به ورزش، روحیه کارگران را بالا می‌برد و راندمان کاری و بهره وری آنها را افزایش خواهد داد.

هیات ورزش کارگری استان قزوین حدود هزار و ۵۰۰ بیمه شده دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دشمنان ایران اسلامی در خاکریز اقتصادی، فرهنگی و فضای مجازی ورود کرده‌اند