نابودی اسرائیل با حمایت مردم جهان محقق می شود


نابودی اسرائیل با حمایت مردم جهان محقق می شود

رئیس جبهه نیرو‌های مردمی انقلاب گفت: رهبری نوید نابودی رژیم صهونیستی را دادند که با حمایت مردم جهان محقق می شود.

نابودی اسرائیل با حمایت مردم جهان محقق می شودبه گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت آستان مقدس مسجد جمکران در دهمین همایش «غزه نماد مقاومت» با بررسی نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت محور مقاومت اسلامی فلسطین اظهار کرد: امام خمینی مساله فلسطین را به موضوع جهان اسلام تبدیل کردند و خلف ایشان هم مساله را به جد دنبال کردند.

او ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری رسما اعلام کردند هر کسی علیه این رژیم قیام کند ما از او حمایت می‌کنیم. دیدید که از سرزمین غزه اسماعیل هنیه در مراسم تشییع شهید سلیمانی گفتند که نقش شهید در حمایت از مردم غزه و ملت فلسطین روشن است و این راه همچنان ادامه دارد.

رحیمیان افزود: نوید امام خمینی که گفتند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و رهبری که نوید دادند تا ۲۵ سال آینده این رژیم نابود می‌شود محقق می‌شود و ان‌شاءالله مقاومت مردم غزه با حمایت مردم جهان به نتیجه می‌رسد. در آینده نه چندان دور شاهد پیروزی‌های بیشتر و نابودی قطعی اسرائیل خواهیم بود. بدون شک همه توطئه‌های آن‌ها به خودشان برمی گردد و پیروزی برای جریان حق و مقاومت خواهد بود.

همچنین آیت الله اختری رئیس مرکز مطالعات فلسطین در این همایش در سخنانی گفت: وقتی شهید سلیمانی مسئولیت فرماندهی نیروی قدی را بر عهده گرفتند تحولی در مقاومت به وجود امد ازنظر گستره جغرافیایی وهم عمق و کیفیت ونوع مقاومت تحول پیدا کرد. نیرو‌های مقاومت در لبنان نیازمند امکاناتی بود که سردار سیلمانی سعی در بهبود اوضاع آن‌ها را داشت. او بزرگترین افتخار را در جهان به نام خود در حنگ سی وسه روزه صهیونیستی علیه حزب الله ثبت کرد.

آیت الله اختری گفت: معامله قرن خیانت قرن است، نیروی به اصطلاح شکست ناپذیر رژیم صهیونیستی توسط نیرو‌های مقاومت مفتضحانه، آن هم با مدیریت و فرماندهی سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی شکست خورد.

او افزود: تمامی تلاش‌های استکبار جهانی برای حفظ رژیم نامشروع صهیونیستی است، آنچه امروز در حال وقوع است برای حفظ ماندگاری این رژیم نامشروع است. رهبران مقاومت نقش و جایگاه شهید سلیمانی را می‌دانند و همگان در برابر خیانت بزرگ جنایت قرن مسئولیت داریم.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...