ووشوکاران قزوین به 2 نشان مسابقات کشوری دست یافتند


ووشوکاران قزوین به 2 نشان مسابقات کشوری دست یافتند

قزوین – ایرنا – محمدمهدی رضایی و سید محمدحسین حسینی در مسابقات قهرمانی کشور 2 نشان نقره و برنز را از آن خود کردند.

مسئول روابط عمومی هیات ووشوی استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات ووشو انتخابی تیم‌های ملی رده‌های پایه کشور در بخش‌های ساندا و تالو از سوم بهمن ماه به مدت یک هفته در سالن آزادی سنندج استان کردستان برگزار شد.

مهدی بیگدلو افزود: ۴۰۷ ووشوکار در قالب ۳۵ تیم به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور در این مسابقات شرکت یافته و رقابت‌های خود را در ۹ وزن رده‌های نوجوانان و جوانان بخش ساندا و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در تمامی فرم‌های بخش تالو برگزار کردند.

وی اضافه کرد: تیم منتخب تالو استان قزوین با ترکیب چهار ورزشکار در رده نوجوانان و ۲ ورزشکار در رده جوانان به این مسابقات اعزام شده بود.

بیگدلو گفت: در این رقابت‌ها رضایی ووشوکار استان در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم رده سنی جوانان در بخش ساندا با کسب مدال نقره، مجوز حضور در اردوی آمادگی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی مراکش را کسب کرد.

وی اضافه کرد: حسینی ووشو کار الوندی نیز در بخش تالو در فرم تایچی چوان مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران را به گردن آویخت.
این مسوول افزود: نفرات برتر استان در این مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند و پس از برگزاری رقابت‌های درون اردویی و ثابت شدن در ترکیب تیم‌های ملی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام خواهند شد.

ووشو به مجموعه هنرهای رزمی چینی گفته می‌شود که مسابقات آن در ۲ بخش ساندا (بخش مبارزه که در گذشته سانشو نام داشت) و تالو (بخش اجرای فرم) برگزار می‌گردد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

434 دستگاه خودرو به علت اضافه تناژ در قزوین اعمال قانون شدند