ساختمان اداره برق بخش نشتا تنکابن به بهره‌برداری رسید


ساختمان اداره برق بخش نشتا تنکابن به بهره‌برداری رسید

نوشهر- ایرنا - ساختمان اداره برق بخش نشتا از توابع شهرستان تنکابن امروز دوشنبه همزمان با سومین روز دهه فجر با حضور مسئولان استانی ، محلی و جمعی از شهروندان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ساختمان اداره برق بخش نشتا تنکابن در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع احداث شد و برای ساخت آن هم ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این آیین با بیان اینکه در دهه مبارک فجر ۱۰۱ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری می رسد، گفت : تا چهار سال پیش با امکانات بسیار محدودی مواجه بودیم اما با حمایت هایی که صورت گرفت اکنون شرایط به گونه ای است که در غرب مازندران خاموشی منطقه ای به دلیل کمبود تجهیزات نداریم.

کیوان فرحزاد به اقدامات صورت گرفته در جلوگیری از دزدی سیم های برق اشاره کرد و افزود : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کابل های خودنگهدار آلومینیومی جایگزین سیم های مسی برق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا اوایل سال ۹۸ نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر سیم مسی برق جمع آوری شد ، اظهار داشت : هم اکنون ۵۵۰ کیلومتر کابل خودنگهدار آلومینیومی در حال نصب است و به طور میانگین هفته ای ۱۵ الی۲۰ کیلومتر کابل گذاری انجام می شود.

فرحزاد گفت : از محل آورده های عوارض مبلغ ۱۵ میلیارد و یکصد میلیون تومان برای پروژه های بند دال و بند ح اختصاص یافته که ار این رقم ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن به حساب واریز و به پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

فرماندار شهرستان تنکابن نیز در این آیین به مشکلات قطعی برق در برف ۹۲ ، سرمازدگی ۹۵ و سیل ۹۷ اشاره کرد و افزود : در چند سال اخیر شرکت توزیع برق در غرب مازندران و بویژه شهرستان تنکابن اقدامات ارزشمندی در حوزه تامین و توزیع برق انجام داده تا مشکلات گذشته بار دیگر تکرا نشود.

سید امیر حسینی جو افزود : در سال ۹۷ با قطعی برق مواجه بودیم اما در سال ۹۸ قول دادند که قطعی برق نداشته باشیم و آن را عملی کردند.

وی در ادامه بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و اظهار داشت : مردم از مسئولان انتظار دارند که به شان ، منزلت و خواسته هایشان توجه شود و باید در این مسیر گام برداریم رضایت حداکثری آنها را جلب نماییم.

شهرستان ۱۶۶ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

احداث بیمارستان 500 تختخوابی در غرب استان