8 تیم کارگری سیمان خاش در مسابقات فوتسال جام فجر شرکت کردند


8 تیم کارگری سیمان خاش در مسابقات فوتسال جام فجر شرکت کردند

مدیر عامل شرکت تولیدی و صنعتی خاش سیستان و بلوچستان گفت: در گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 8 تیم کارگری این شرکت در مسابقات فوتسال جام فجر شرکت و با هم به رقابت پرداختند.

داوود بختیاری در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات فوتسال بین واحدهای سیمان خاش با شرکت 8 تیم در دو گروه 4 تیمی برگزار و در پایان تیم فوتسال مکانیک مقام اول را کسب کرد.
وی اظهار داشت: در این مسابقات فوتسال تیم های واحد تولید و خدمات نیز دوم و سوم شدند.
بختیاری بیان کرد: این دوره از مسابقات با همکاری سیمان خاش، ادارات ورزش و جوانان، تعاون، کارو رفاه اجتماعی و کمیته فوتسال انجام گرفت.
مسابقات فوتسال کارکنان سیمان خاش گرامیداشت دهه مبارک فجر با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
به همین مناسبت زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال ترشاب بخش مرکزی خاش با حضور مسئولان محلی افتتاح شد.
این پروژه بصورت مشارکتی توسط دهیاری و شورای اسلامی ترشاب و اداره کل ورزش و جوانان در فضای با زیربنای یک هزار و 350 متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ ببر سه هزار و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال 97 شروع و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.
با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 470 نفر در قالب 4 روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.
در مراسم افتتاح این پروژه صالحی فرماندار، دهقان امام جمعه خاش، لک زایی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان، شهنوازی رئیس اداره ورزش و جوانان، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی روستا و جمعی از مدیران استانی و محلی و ریش سفیدان و معتمدین منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)