20 کیلوگرم شیشه در مهاباد کشف شد


20 کیلوگرم شیشه در مهاباد کشف شد

مهاباد- ایرنا- ماموران انتظامی مهاباد در یک عملیات پلیسی، موفق به کشف و ضبط یک محموله 20 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سوداگران مرگ موفق شدند پس از دریافت اخباری مبنی بر عبور یک محموله شیشه، مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ برزو تجاری ادامه داد: در این عملیات، ماموران در یکی از محورهای استحفاظی این شهرستان توانستند یک خودرو ۲۰۶ راشناسایی و آن را توقیف کنند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلوگرم مواد صنعتی از نوع شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و قبل از توزیع توقیف شد.

وی اضافه کرد: در این ارتباط خودرو حامل این مواد توقیف و راننده آن نیز پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی مهاباد از همکاری و همراهی شهروندان در اجرای موفق این عملیات قدردانی کرد و ادامه داد: همراهی شهروندان با عوامل انتظامی در زمینه مبارزه با گسترش پدیده شوم اعتیاد می‌تواند نقش مهمی در کاهش این معضل اجتماعی داشته باشد.

در طول سال جاری بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مهاباد کشف شده است؛ امسال همچنین بیش از ۳۰۰ معتاد متجاهر نیز در قالب طرح مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده‌اند.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نمایشگاه عکس خیابانی "خوی در بهمن 57" دایر شد