سیتیزن‌ها با «پپ» و «پول» از آب گل‌آلود بارسا «مسی» می‌گیرند


سیتیزن‌ها با «پپ» و «پول» از آب گل‌آلود بارسا «مسی» می‌گیرند

تهران- ایرنا- مقامات باشگاه منچسترسیتی با رصد اختلاف علنی پیش آمده مابین «لیونل مسی» و بارسلونا، بر این باورند که اگر مرد آرژانتینی تصمیم به ترک نیوکمپ بگیرد، در کورس جذب وی پیشتاز هستند.

مسی به تازگی با «اریک آبیدال» مدیر فنی آبی اناری‌ها درگیر جنگ لفظی شد؛ آبیدال مدعی است بازیکنان بارسا باشگاه را مجبور کردند که عذر «ارنستو والورده» را بخواهد.

مسی نیز در واکنش به اظهارات آبیدال خطاب به وی در اینستاگرام نوشت: زمانی که یک فرد به بازیکنان اشاره می‌کند، باید نام ببرد زیرا اگر این کار را نکند، در عمل همه را با یک چوب زده و به شایعات دامن می‌زند. شایعاتی که بسیاری از آنها درست نیست.

در قرارداد ستاره ۳۲ ساله کاتالان‌ها بندی وجود دارد که وی را قادر می‌سازد تا کاملا رایگان از بارسا جدا شود.

منابع نزدیک به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان گفته‌اند که اگرچه این بند در قرارداد مسی تایید شده است اما براساس توافق صورت گرفته مابین طرفین، مسی در صورت جدایی حق ندارد به یک باشگاه رقیب ملحق شود، چه رقیب داخلی و چه رقیبی در لیگ قهرمانان اروپا.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره ضمن اذعان به غیرمحتمل بودن جدایی مسی، اعلام کرده است که در صورتی که مسی چه در تابستان سال جاری و چه پس از پایان قراردادش در سال ۲۰۲۱، تصمیم به جدایی بگیرد، برای به خدمت گرفتن وی علاقه‌مند هستند.

سیتی بر این باور است که در صورت اتخاذ چنین تصمیمی از سوی مسی، آنها در صف خواستگاران مسی، اول هستند و دلیل آن هم رابطه قوی وی با «تکسیکی بگیرستین» مدیرفوتبالی سیتی، «فران سوریانو» مدیر ارشد اجرایی این تیم و البته «پپ گواردیولا» است.

سیتیزن‌ها با «پپ» و «پول» از آب گل‌آلود بارسا «مسی» می‌گیرند

مسی در نیوکمپ و در دوره هدایت چهار ساله پپ در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲، سه بار لالیگا و ۲ بار لیگ قهرمانان را فتح کرد. علاوه بر این، سیتیزن‌ها یکی از معدود باشگاه‌هایی هستند که استطاعت پرداخت دستمزد سالیانه مسی را که بیشتر از ۵۰ میلیون پوند است، دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟