ماشین سازی 2-2 پیکان: تساوی در دقایق پایانی/ بازگشت به سبک فرگوسن توسط ویسی


ماشین سازی 2-2 پیکان: تساوی در دقایق پایانی/ بازگشت به سبک فرگوسن توسط ویسی

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش وبسایت نود، تیم های ماشین سازی تبریز و پیکان در سری رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

گل های این دیدار توسط فردین عابدینی (دقیقه 35) و علی آل کثیر (دقیقه 75) برای ماشین سازی و میلاد شیخی‌سلیمانی (دقیقه 90) و علیرضا کوشکی (دقیقه 4+90) برای پیکان به ثمر رسید.

داور: علی بای - کمک‌ها: محمدرضا مدیرروستا و مهدی سیفی - داور چهارم: سید یعقوب حجتی - کمک داوران پشت دروازه: حامد سیری و محمدباقر پورباقر

داور این دیدار به ادورادو دوسانتوس (13 دقیقه)، محمد قادری( دقیقه 36)، شاهین ثاقبی( دقیقه 1+45) و شاهین توکلی( دقیقه 72) از ماشین‌سازی کارت زرد داد.

ترکیب دو تیم

ماشین سازی تبریز

حامد لک، شاهین توکلی، ادواردو دوسانتوس، فردین عابدینی، عزیز معبودی، علیرضا مصطفایی، میلاد نوری، شاهین ثاقبی، بابک مرادی، محمد قادری و علی آل‌کثیر

سرمربی: احد شیخ لاری

پیکان

آرام آیراپتیان، میلاد شیخی‌سلیمانی، حجت حق‌وردی، علی حمودی، احسان جودکی، حسین پورامینی، امیرحسین کریمی ( از دقیقه 62- سعید واسعی)، فراز امامعلی، جلال‌الدین علی‌محمدی، جابر انصاری ( از دقیقه 49- علیرضا کوشکی) و شهریار مغانلو

سرمربی: عبدالله ویسی

دقایق حساس:

دقیقه 2: توپ با شوت پشت محوطه بابک مرادی در اختیار دروازه بان پیکان قرار گرفت.

دقیقه 20: توپ با ضربه سر شهریار مغانلو در اختیار فراز امامعلی قرار گرفته و با پاس رو به عقب علی‌محمدی را صاحب توپ کرد که شوت این بازیکن از بالای دروازه ماشین سازی عبور کرد.

دقیقه 23: علیرضا مصطفایی توپ را از سمت چپ به داخل محوطه ارسال کرد که توسط بابک مرادی وارد دروازه پیکان شد ولی کمک داور این این بازی خطای این بازیکن را روی جودکی تشخیص داد تا گل مردود اعلام شود.

دقیقه 35 (گل اول ماشین سازی): شاهین ثاقبی توپ را داخل محوطه جریمه ارسال کرده و با ضربه سر فردین عابدینی تبدیل به گل شد.

دقیقه 36: شهریار مغانلو پا به توپ وارد محوطه جریمه شده و حامد لک با خروج به موقع از دروازه مانع پیش روی این بازیکن شده و توپ پس از برخورد با حامد لک راهی کرنر شد.

دقیقه 40: شوت بابک مرادی از سمت راست زمین مسابقه در میانه زمین مسابقه با شاهین ثاقبی برخورد کرده و به صورت خطرناک از کنار دروازه پیکان راهی بیرون شد.

دقیقه 73: سعید واسعی توپ را از طریق ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه پیکان فرستاد که شهریار مغانلو با ضربه سر قصد گلزنی داشت ولی توپ بدون برخورد با این بازیکن راهی بیرون شد.

دقیقه 75 (گل دوم ماشین سازی): علی آل کثیر پا به توپ وارد محوطه جریمه پیکان شده و آرام آیراپتیان را در موقعیت تک به تک دریبل کرده و سپس توپ را به زیبایی و در حالی که دو بازیکن پیکان را مقابل دروازه می دید وارد دروازه کرد.

دقیقه 85: میلاد نوری با شوت پرقدرت از راه دور قصد گلزنی داشت که با واکنش زیبای دروازه بان پیکان راهی کرنر شد.

دقیقه 90 (گل اول تیم پیکان): بازیکن پیکان از طریق کرنر توپ را به داخل محوطه جریمه ماشین سازی ارسال کرد که حامد لک در دفع توپ ناموفق بود تا میلاد شیخی‌سلیمانی از فاصله نزدیک گل تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 3+90 (گل دوم پیکان): احسان تاییدی توپ را با ضربه سر در اختیار شهریار مغانلو قرار داده و شوت این بازی توسط مدافع تیم میزبان به صورت ناقص برگشت داده شد تا با شوت پرقدرت علیرضا کوشکی همراه شود که توسط دروازه بان ماشین سازی دفع شد ولی در ادامه وارد دروازه شد.

گفتنی است، تیم های ماشین سازی و پیکان با این تساوی به ترتیب در جدول رده بندی 24 و 14 امتیازی شدند.

20441


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کافو: / ده‌روسی می‌داند چه مسئولیتی بر دوش دارد!