نظارت بر مراکز خدماتی جاده کرج - چالوس تشدید می شود


نظارت بر مراکز خدماتی جاده کرج - چالوس تشدید می شود

کرج - ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد که طرح نظارت ویژه بر مراکز خدماتی و واحدهای صنفی خدمات رسان در جاده کرج - چالوس آغاز شد.

علی اکبر مختاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که واحدهای خدمات رسان اعم از رستوران ها و دیگر اصناف خدماتی که در این جاده با مسافران سر و کار دارند، به صورت ویژه رصد می شود.

جاده کرج - چالوس یکی از پر جاذبه ترین جاده های کشور است که روزانه مسافران و گردشگران بسیاری از این جاده عبور می کنند و می طلبد نظارت بیشتر به مراکز خدماتی و اقامتی مستقر در این محدوده اعمال شود.

بر اساس آمار روزانه بیش از ۲۰ هزار خودرو در جاده کرج - چالوس تردد می کنند که در ایام تعطیل و تابستان این آمار به چند برابر افزایش می یابد.

نظارت بر مراکز خدماتی جاده کرج - چالوس تشدید می شود

در کنار رودخانه جاری حاشیه این جاده کوهستانی و سرسبز، مراکز خدماتی و رستورانهای متعددی فعالیت دارند که نظارت بر این اماکن همواره از مطالبات مسافران و گردشگران است.

مختاری اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش سفرها طرح ویژه سیار با مشارکت بازرسان اصناف، صنعت، معدن و تجارت بازرسان ویژه اقتصادی اماکن نیروی انتظامی و کارشناسان بهداشتی در این جاده اجرایی شده است .
اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان البرز فعال است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اقامه نماز جماعت همزمان با تجمع امت رسول الله(ص) در کرج