فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور سراسری 99


مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در کنکور سراسری سال 99 فردا پایان می‌یابد.

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور سراسری 99حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۹ که به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی غیر انتفاعی، غیر دولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است در ساعت ۲۴ فردا (پنجشنبه، ۲۴ بهمن) پایان می‌یابد.

او افزود: به کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون توصیه می‌شود طی فرصت باقیمانده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با مطالعه شرایط و ضوابط شرکت در کنکور سراسری، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آمار شرکت کنندگان در کنکور سراسری ۹۹

توکلی یادآوری کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه، ۲۳ بهمن) تعداد ۵۸۱ هزار و ۳۴۰ داوطلب در کنکور سراسری ۹۷ ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور سراسری از ۹ تیر ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ۱۱ تیر فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت ورود جلسه و برگ راهنمای مربوطه اقدام کنند. سوالات دانشجویی را در میز دانشگاه مطرح کنیدتوکلی افزود: آزمون سراسری سال ۹۹ در روز‌های دوازدهم و سیزدهم تیر ۹۹ در حوزه‌های امتحانی مربوطه و در سراسر کشور برگزار می‌شود و کارنامه اولیه این آزمون دهه دوم مرداد منتشر می‌شود. داوطلبان می‌توانند به صورت اینترنتی نسبت به انتخاب رشته‌های مد نظر خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: نتیجه نهایی کنکور ۹۹ نیز در دهه دوم شهریور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانه www.sanjesh.org اعلام خواهد شد.

توکلی افزود: گزینش دانشجو در رشته‌های با آزمون ۹۹ بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیلی یا همان معدل دیپلم صورت خواهد گرفت و هر داوطلب می‌تواند بدون در نظر گرفتن نظام آموزشی خود، نظام آموزشی را که می‌خواهد آزمون دهد.

انتهای پیام/



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آیا عرق نعنا از نفخ معده جلوگیری می‌کند؟/ مهمترین مضرات مصرف جگر که بسیاری نمی‌دانند/ ک...