لوسترسازی آمیخته با عشق و هنر است


لوسترسازی آمیخته با عشق و هنر است

خبرگزاری آریا- لوسترسازی آمیخته با عشق و هنر اصیل ایرانی است.

لوسترسازی آمیخته با عشق و هنر است
خبرگزاری آریا- یک تولید کننده لوستر گفت: لوسترسازی آمیخته با عشق و هنر اصیل ایرانی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، «عباس یزدانی پناه» افزود: لوستر علاوه بر جنبه کاربردی جهت نورپردازی و روشنایی منزل به دکوراسیون منزل زیبایی و جلوه ای متفاوت می بخشد و از همین جهت جز ملزومات اصلی دکوراسیون منزل به شمار می رود که از گذشته تا به امروز مورد توجه طراحان داخلی بوده است.
وی همچنین اظهارداشت: یک زمانی به لوستر به عنوان کالای لوکس و تجملاتی نگاه می شد اما امروز نگاه ها عوض شده و کمتر خانه ای می توان در کشور پیدا کرد که به لوستر فکر نکند.
این تولید کننده لوستر گفت: در حال حاضر لوستر در بخش جهیزیه هم وارد شده و در لیست تهیه جهیزیه خانواده ها قرار گرفته است.
وی افزود: پس از دوران جنگ تحمیلی درب واردات به روی کشور باز شد و لوستر نیز به همراه سایر کالاها به شکل بی رویه وارد بازارهای داخلی شد.
یزدانی پناه ادامه داد: قبل از بازشدن درب ورادات کالا به روی کشور لوستر به همت هنرمندان و صنعتگران داخلی تولید و به بازارهای مصرف عرضه می شد.
وی گفت: متاسفانه واردکنندگان لوستر در همان سال های ابتدای هیچ سر رشته ای در این کار نداشتند و تنها به سود شخصی خود فکر می کردند.
تولید کننده لوستر با بیان اینکه واردات لوستر از چین شروع شد، افزود: واردات سال های اولیه ضربه شدیدی به صنف لوسترسازان وارد کرد به عبارتی کالاهای چینی بازار را از چنگ تولید کنندگان داخلی درآورند.
وی اظهارداشت: این ضربه باعث بیداری بسیاری از لوسترسازان در کشور شد چرا که لوسترهای وارداتی چینی به دلیل تنوع، زیبایی و شکیل بودن مورد توجه مصرف کنندگان داخلی قرار گرفته بود اما به تدریج مشتری ها متوجه شدند لوسترهای چینی فاقد کیفیت لازم هستند و کلاه سرشان رفته است.
یزدانی پناه گفت: تولید کنندگان داخلی به این فکر افتادن که با به روز رسانی تولیدات، تنوع بخشی مدل ها، افزایش کیفیت کالا مبتنی بر سلیقه مشتری بتوانند دوباره بازار لوستر را از دست چینی ها درآورند البته این اتفاق افتاده نه 100 درصد.
وی افزود: کسانی که امروز واردات لوستر انجام می دهند برخلاف تجار و بازرگانان قدیمی دستی بر آتش دارنددر ضمن لوستر در شرایط حاضر با تنوع و کیفیت بسیار بالا به همت تولید کنندگان در کشور تولید می شود.
این تولید کننده لوستر اظهارداشت: رقیب ایران امروز در بحث لوستر چین نیست بلکه ایتالیاست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، وی ادامه داد: لوسترهای ایرانی از حیث قیمتی مثل چین و حتی پائین تر اما به لحاظ کیفیت مثل ایتالیا و فرانسه است.
یزدانی پناه یادآورشد: تولید کنندگان لوستر امروز برای تولید به بحث کیفیت، تنوع، نوآوری، ذائقه مشتری و بسیاری موارد دیگر توجه جدی دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صولت مرتضوی برای ثبت‌نام نامزدی در انتخابات وارد وزارت کشور شد