دانلود فیلم آنها

دانلود فیلم آنها با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراجتماعی، درام
زبانفارسی
سال انتشار1396
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان109 دقیقه
کارگرداناحسان سلطانیان

بازیگران :

شبنم مقدمی، سمیرا حسن‌ پور، هدی زین العابدین، سعید داخ، سیامک اطلسی، امیرحسین آرمان، مائده طهماسبی، افسانه ناصری، جلال فاطمی، سعیده رودبارکی

خلاصه داستان :

این فیلم مسائل، مشکلات و محدودیت های زنان در جامعه را روایت می کند و در مورد زندگی سه زن است که با خلق فضایی زنانه سعی می کنند تصویری منصفانه از زنان جامعه ایرانی را به نمایش درآورند و به گونه‌ ای زندگی کنند که شبیه دیگران نباشند.

معرفی فیلم آنها

دانلود فیلم ایرانی آنها : “آنها” فیلمی به نویسندگی و کارگردانی احسان سلطانیان و تهیه کنندگی مشترک داریوش بابائیان و فروزان جنیران محصول سال 1395 می باشد. این فیلم نخستین تجربه احسان سلطانیان به عنوان نویسنده و کارگردان می باشد که اولین بار در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

در ابتدا قرار بوده است که این فیلم به صورت یک فیلم کوتاه باشد ولی با توجه با جذابیت های موضوع و قصه فیلم، به صورت یک فیلم سینمایی در آمده است و شبنم مقدمی، سمیرا حسن پور و هدی زین العابدین شخصیت های سه زن و محوری و این فیلم را ایفا می کنند.

“آنها” به عنوان اولین ساخته سینمایی احسان سلطانیان یک تراژدی است که سعی دارد عظمت انسان ها را به خودشان نشان دهد. داستان فیلم ۳ اپیزود درباره ی سه زن است که هر سه در شرایطی بحرانی قرار دارند. بحران هایی که بنظر می رسد راه حلی ندارند. اما بر خلاف روال فیلم های امروزی نه معجزه ای برای خروج آنها از بحران رخ می دهد و نه قرار است که آنها در آن بحران خفه شوند و شخصیت های فیلم با اینکه امروزی هستند اما منفعل و حقیر نیستند و دست به کنش می زنند.

در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “آنها” را میتوانید مشاهده کنید.

دانلود فیلم آنهادانلود فیلم آنها

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی آنها

کارگردان: احسان سلطانیان، تهیه کننده: داریوش بابائیان، فروزان جنیران، نویسنده: احسان سلطانیان، تدوین: کاوه ایمانی، مدیر فیلم برداری: علی اللهیاری، مدیر صدابرداری : علی عدالت دوست، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: رضا حاجی درویش، مدیر تولید: رحمت عبدالله زاده، موسیقی: ناصر چشم آذر، عکاس: امین رنجبر، صداگذاری: محمود موسوی نژاد، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حمید همتی، دستیار اول فیلمبردار: احمد کاووسی، منشی صحنه: مژگان قاضی زاده، مدیر تدارکات: شاهین رادفر، مشاور رسانه‌ای: پیام مستوفی، سرمایه گذاران: دکتر ناصر پور ابراهیم، فروزان جنیران

5 / 5 ( 2 votes )