تیزر قسمت آخر سریال مانکن : “مانکن” مجموعه ای به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی بابک کایدان و تهیه کنندگی ایرج محمدی در سال 1397-1398 تولید شده است.

“مانکن” یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند. سریال “مانکن” به نا برابری اقتصادی طبقه‌ های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد.

خلاصه قسمت های 24 و 25 سریال مانکن

در قسمت 24 سریال مانکن شاهد آشتی کردن نهایی کتی و سلمان بودیم. این دو در یک کافه با یکدیگر قرار ملافات گذاشتند، و کتی بابت همه کارهای خطایی که در حقش کرده بود عذرخواهی کرد و گفت که امیدوار است او را ببخشد و سپس گفت که بدهی 7 میلیاردی او (سلمان) هم کار او (کتی) بوده است (با گرفتن شر خر و خریدن چک هایش) و نیاز به پس دادن بدهی نیست و اعلام کرد که نیاز دارد برای استراحت به جای دوری برود. پس از این، سلمان به اداره آگاهی و نزد دوستش می رود تا فلش مموری حاوی اسناد انبوه از اخگر را برای دستگیری، به وی بدهد.

در قمست 25 این سریال نیز دیدیم که اخگر، به دنبال انتقام از بچه ها، آن ها را به خانه ای مخروبه می برد و به اسارت در می آورد. پدر و مادر کاوه را نیز در خانه خودشان زندانی می کند. پدر کاوه که قبلا یک فرد نظامی بوده است، موفق می شود نگهبان و گماشته اخگر را با ضربه ای مجروح کرده و با کمک دیگر دوست نظامی اش به کمک بچه ها بشتابند. در ادامه اخگر به سمت کاوه می رود تا به او شلیک کند ولی همتا برای نجات جان او، شرط اخگر را که ازدواج با آبتین بوده است را می پذیرد. سپس اخگر برای انتقام گیری تصمیم به کشتن ژیلا می گیرد ولی کاوه به بهانه این که فلش اخگر را در اختیار دارد وی را خام می کند تا با هم به جایی که فلش است بروند ولی در بین راه با ارایه نقشه ای هماهنگ شده با بهرام، اخگر و بادیگاردش را خلع سلاح کرده و آن ها را دستگیر می کنند. سپس بهرام و ژیلا به دنبال پسر زیلا در آن عمارت به راه می افتند.

دانلود قسمت آخر (26) سریال مانکن

برای دانلود قسمت آخر (26) سریال مانکن شما میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

[ دانلود قسمت آخر سریال مانکن ]

همچنین از طریق لینک زیر می توانید تمامی قسمت های سریال مانکن را تماشا نمایید.

[ دانلود سریال مانکن (تمامی قسمت ها) ]

تیزر قسمت آخر سریال مانکنتیزر قسمت آخر سریال مانکن

بازیگران سریال مانکن

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، نفیسه روشن، همایون ارشادی، بهشاد شریفیان، رضا توکلی، رابعه مدنی، پانته‌آ کیقبادی، محمد صادقی، عارفه معماریان، علی فرهنگی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج، گلبرگ طهران زاد، مائده محمدی، بیژن سیفان، کسری بالایی، دایان ابراهیمی، بنیامین قنبری، مهتا سیدیان

5 / 5 ( 1 vote )