حضور در انتخابات رای مثبت مردم به نظام اسلامی است


حضور در انتخابات رای مثبت مردم به نظام اسلامی است

شهرکرد -ایرنا- رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رای انتخابات مجلس گفت: حضور پرشور در انتخابات مجلس یازدهم رای مثبت مردم به نظام اسلامی است.

احمدرضا بهرامی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای در شهرکرد افزود: حضور حداکثری در انتخابات به عنوان یک تکلیف الهی و مشارکت مدنی است که با حضور پرشور در این دوره از انتخابات با توجه به وضعیت اقتصادی و تحریم‌های حاکم بر کشور قدرت چانه‌زنی ایران در مجامع بین‌المللی را افزایش می‌دهد و کشور را در برابر بسیاری از توطئه‌های دشمنان در امان نگه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: لازمه داشتن یک کشور قوی، داشتن مجلس قوی، نماینده قوی و پر صلابت است.

بهرامی، با تاکید بر اینکه تخلفات انتخاباتی اکنون قابل احصاء نیست و گزارشات تخلفاتی از سوی نیروهای نظارتی و بازرسی به این قوه ارسال می‌شود، افزود: به این تخلفات پس از ارسال و تکمیل پرونده رسیدگی می‌شود.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان تعیین شده است، که با قانونمندی مردم و برگزارکنندگان انتخابات، انتخاباتی سالم برگزار و حداقل تخلفات را شاهد باشیم.

بهرامی تاکید کرد، در شهرستان‌های لردگان و کوهرنگ که بیشترین تخلفات انتخاباتی را در دوره‌های گذشته داشته است، نمایندگان ویژه‌ای اعزام شده و اکنون شعب ویژه انتخاباتی فعال شده است.

وی به فعال بودن دادستان‌ها در شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: به محض وصول تخلفات، موضوع تخلفات بررسی و براساس مستندات ارزیابی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.
مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نماینده را انتخاب و برای حضور در مجلس یازدهم راهی بهارستان می‌کنند.

برای برگزاری انتخابات در این استان ۷۳۷ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۵۳۱ شعبه ثابت و ۲۰۶ شعبه سیار است.

۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند از این تعداد ۳۶۳ هزار و ۱۵۱ نفر زن و ۳۶۹ هزار و ۱۵۳ نفر مرد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار