نوروزی: مردم کاندیدای اصلح خود را انتخاب کرده اند


نوروزی: مردم کاندیدای اصلح خود را انتخاب کرده اند

شهردار اصفهان گفت: مردمی که در صف‌ها این گونه ایستاده‌اند، کاندیدای اصلح خود را برای مجلس انتخاب کرده‌اند.

قدرت الله نوروزی با حضور در حوزه انتخابی پل خواجو، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل این که چندین سال مسئول انتخابات بودم، می گویم با یک حوزه نمی‌توان، صحبت کرد؛ اما در حوزه‌ پل خواجو ازدحام مردم را شاهد هستیم. قصد دارم بعد از رأی دادن، از تمام حوزه‌ها در سطح شهر بازدیدی داشته باشم و آرزوی من این است که در تمام حوزه‌ها شاهد حضور مردم باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درخصوص ویژگی‌های کاندیدای اصلح گفت: الان زمان مناسبی برای صحبت نیست و زمان برای صحبت در این زمینه گذشته است، مردمی که هم اکنون در صف‌ها ایستاده‌اند، تا کنون فرد اصلح مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند. اما تجربه، خرد، دانش، ترجیح منفعت ملی و مصلحت عمومی بر هر منفعت و مصلحت شخصی و باندی می‌تواند ویژگی های یک کاندیدای اصلح باشد.

به گزارش ایسنا، شهردار اصفهان در ارتباط با اقدام انجام شده توسط شهرداری در این زمینه خاطر نشان کرد: مدیریت شهری پشتوانه کارهای انجام شده در راستای بهتر برگزار شدن انتخابات است. چندین روز است که فضای شهری، فضای تبلیغاتی است و زمینه ساز دعوت عموم مردم در انتخابات است و در بیلبوردهای مدیریت شهری نیز فضایی ایجاد کردیم که کاندیداها بتوانند به راحتی تبلیغات خود را انجام دهند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روستای اردیب خور و بیابانک میزبان 2 شهید گمنام