توزیع 100 هزار ماسک سه لایه در داروخانه‌های منتخب قم


خرداد: ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه در داروخانه‌های منتخب قم از ساعت ۱۸...
خرداد: ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه در داروخانه‌های منتخب قم از ساعت ۱۸ امروز یکشنبه ۱۱ اسفندماه توزیع می‌شود.به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم،‌ توزیع این ماسک‌ها در داروخانه...
خرداد: ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه در داروخانه‌های منتخب قم از ساعت ۱۸ امروز یکشنبه ۱۱ اسفندماه توزیع می‌شود.

به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم،‌ توزیع این ماسک‌ها در داروخانه های که نام‌ آن‌ها در لیست زیر آمده است،‌ انجام می‌شود.

توزیع 100 هزار ماسک سه لایه در داروخانه‌های منتخب قم

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون ۹۷۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کیانوش جهانپور درباره آخرین آمارهای ابتلا به ویروس کرونا در کشور بیان کرد: ۳۸۵ مورد جدید از ظهر دیروز تا امروز به طور قطعی به ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۳۰ نفر در قم، ۱۷۰ مورد در تهران، ۲۸ مورد گیلان، ۴۴ مورد مرکزی، ۱۳ مورد اصفهان، ۸ نفر استان فارس، هشت نفر در کردستان، ۱۷ مورد خراسان رضوی، دو مورد کرمانشاه، هشت نفر لرستان، سه مورد سمنان، ۱۱ مورد مازندران، ۳ نفر در همدان، دو نفر در خراسان جنوبی، ۳۱ مورد البرز، دو مورد هرمزگان، ۹ مورد خوزستان، یک مورد سیستان و بلوچستان، یک نفر ایلام، دو نفر استان کرمان (اولین موارد تشخیصی) به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۱ نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته