تالارها و مراکز عرضه قلیان تعطیل شدند/جایگاه داران مکلف به انجام سوخت‌گیری خودروها


تالارها و مراکز عرضه قلیان تعطیل شدند/جایگاه داران مکلف به انجام سوخت‌گیری خودروها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد عصر امروز در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان عنبرآباد ضمن عرض خدا قوت به پرسنل کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، بر روند آمادگی برای مقابله با این بیماری بسیار مسری نظارت کرد.

"یوسف سبحانی" در حاشیه بازدید از اماکن عمومی شهرستان اظهار کرد: با توجه به اعلام مسئولان استانی مبنی بر مشاهده موارد ابتلا به بیماری کرونا در استان باید بیش از گذشته نکات بهداشتی رعایت شود.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی خود مراقبتی تنها راه مقابله با این بیماری است، بیان کرد: دادستانی به عنوان مدعی العموم و با نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی، دستور تعطیلی مراکز عمومی همچون تالارها، سفره خانه های سنتی و مراکز عرضه قلیان را تا اطلاع ثانوی صادر کرده است.

دادستان عنبرآباد همچنین در بازدید از مراکز عرضه سوخت با بیان اینکه جایگاه داران سوخت مکلفند تمامی مراحل سوخت گیری یک خودرو را انجام دهند و راننده نیاز به پیاده شدن از خودرو ندارد عنوان کرد: تا عادی شدن شرایط جایگاه داران موظفند هر روز نسبت به ضدعفونی کردن محوطه پمب بنزین اقدام کنند.

سبحانی درباره شرایط اعطای مرخصی به زندانیان در این ایم نیز گفت :طی روزهای گذشته و آینده نسبت به اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط با نگاه ارفاقی اقدام خواهیم کرد و این روند تا رسیدن به شرایط عادی ادامه خواهد داشت

وی هشدار داد: در شرایط کنونی و حساس فعلی باید تک تک افراد جامعه نسبت به رعایت مسائل بهداشتی اقدام کنند تا از این مرحله سخت به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی