جایگاه‌های سوخت کرمانشاه روزانه ضدعفونی می‌شود


جایگاه‌های سوخت کرمانشاه روزانه ضدعفونی می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از ضدعفونی روزانه همه جایگاه‌های استان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

فریدون یاسمی روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از ۱۱ اسفند ماه به همه جایگاه‌داران توزیع فرآورده‌های نفتی اعلام شده تا فرآیند سوخت‌گیری و پرداخت در جایگاه‌های عرضه سوخت، توسط اپراتور در استان انجام شود.

وی با بیان اینکه روزانه جایگاه های استان ضدعفونی می شوند و این روند تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: جایگاه‌داران باید این مهم را با نظارت واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت پخش کرمانشاه به خوبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۱۵۴ جایگاه عرضه فرآورده مایع و سی‌ان‌جی وجود دارد، تصریح کرد: به طور روزانه باید جایگاه‌های سوخت ضدعفونی شده و همچنین در صورت لزوم در جایگاه‌ها دستکش یک‌بار مصرف توزیع شود.

گفتنی است مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه در بازدیدهای روزانه بر روند ضدعفونی کردن جایگاه ها نظارت دارد و همه اقدامات را اعم توزیع دستکش یکبار مصرف، مواد ضدعفونی کننده دست، ماسک و ضدعفونی روزانه واحدهای مختلف جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت متبوع نیز اجرا کرده است.

در استان کرمانشاه تاکنون ۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا که یک نفر آنها جان باخته است، در کشور نیز یک هزار و ۵۰۱ نفر به آن مبتلا و ۶۶ نفر جان خود را از دست داده اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانشگاه محل نوآوری و خلق ایده‌های نو است