371 دستگاه کمباین در اراک تولید شد


371 دستگاه کمباین در اراک تولید شد

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت کمباین‌ سازی ایران (اراک) گفت: 371 دستگاه کمباین امسال در این شرکت تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی شده است.

«علی‌اصغر حمیدی‌فر» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: قیمت هر دستگاه کمباین مدل ۱۰۵۵ تولیدی شرکت کمباین‌سازی ایران(اراک) حدود سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین امسال ۱۹۲ دستگاه بیلر مدل ۳۴۹ و تعداد ۹۶ دستگاه بیلر مدل ۳۵۱ در این شرکت تولید و روانه بازار شده است.
مدیرعامل کمباین سازی ایران(اراک) بیان کرد: فرآیند تولید به صورت شبانه‌روزی در این واحد تولیدی ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال، تولیدات شرکت به بیش از ۴۰۰ دستگاه کمباین برسد.
حمیدی‌فر بیان کرد: تولیدات شرکت کمباین‌سازی ایران در سال جاری با تسهیلات اشتغالزایی به کشاورزان عرضه شده است که هر دستگاه کمباین زمینه اشتغال سه نفر و هر دستگاه بیلر زمینه اشتغال یک نفر را فراهم کرد.
وی اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز نوآوری در راستای تنوع‌بخشی به سبد محصولات شرکت، برنامه‌ریزی برای تدوین نقشه فناوری محصولات، شناسایی و توسعه منابع، بهبود زنجیره تامین، تدوین و اجرای برنامه آموزشی در راستای افزایش مهارت و توانمندسازی از مهم‌ترین برنامه‌های کمباین سازی ایران در راستای افزایش تولید و صادرات است.
مدیرعامل کمباین سازی ایران، مذاکره با بخش خصوصی و دولتی کشورهای هدف، آموزش نیروهای محلی بازاریاب، تعمیرات و خدمات پس از فروش، تثبیت قیمت صادراتی محصولات، افزایش دوره خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی هم‌زمان با فروش محصول را از دیگر اقدامات این واحد تولیدی در راستای رونق تولید عنوان کرد.
شرکت کمباین سازی ایران سال ۱۳۴۸ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی شهرستان تهران به‌نام شرکت جانساز (سهامی خاص) به ثبت رسید و در سال‌ های ۱۳۴۹ و ۱۳۶۱ به ترتیب با عناوین «ایران جان‌دیر» و «کمباین‌ سازی ایران» تغییر نام داشته است.
در سال ۱۳۸۴ بر اساس اجرای قانون خصوصی سازی ۵۳ درصد از سهام این شرکت به آستان قدس رضوی واگذار شد و در سال ۱۳۹۲ نیز آن آستان با پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال سهام خود را به ۷۵ درصد افزایش داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خطر شیوع 2 نوع آنفلوآنزا در ساوه وجود دارد