فیس‌لیفت مرسدس E کلاس آلترین و هدف گرفتن بازار آمریکای شمالی


فیس‌لیفت مرسدس E کلاس آلترین و هدف گرفتن بازار آمریکای شمالی

همراه با معرفی فیس‌لیفت مرسدس بنز E کلاس و همین‌طور نسخهٔ اسپرت E53 AMG، سازندهٔ آلمانی فیس‌لیفت عضو بلندقامت این خانواده یعنی آلترین را هم معرفی کرده است. آلترین جدید همان تغییرات ظاهری E کلاس استیشن را تجربه کرده و در این نسخه هم شاهد همان چراغ‌های جلو و عقب جدید هستیم. علاوه بر این، … The post فیس‌لیفت مرسدس E کلاس آلترین و هدف گرفتن بازار...

همراه با معرفی فیس‌لیفت مرسدس بنز E کلاس و همین‌طور نسخهٔ اسپرت E53 AMG، سازندهٔ آلمانی فیس‌لیفت عضو بلندقامت این خانواده یعنی آلترین را هم معرفی کرده است. آلترین جدید همان تغییرات ظاهری E کلاس استیشن را تجربه کرده و در این نسخه هم شاهد همان چراغ‌های جلو و عقب جدید هستیم. علاوه بر این، تغییراتی در جلوپنجره صورت گرفته، تریم نقره‌ای کرومی روی سپرهای جلو و عقب در نسخهٔ قبلی حالا مشکی‌رنگ شده و آینه‌های جانبی که قبلاً همرنگ بدنه بودند حالا به رنگ مشکی درآمده‌اند.

فیس‌لیفت مرسدس E کلاس آلترین و هدف گرفتن بازار آمریکای شمالی

در ظاهر آلترین مدل 2021 اما تغییرات قابل‌توجه دیگری به چشم نمی‌خورد و شاهد همان فرم سپرهای قبلی هستیم که به همراه دهانهٔ گلگیرها و بخش‌های پایینی بدنه با روکش‌های پلاستیکی پوشیده شده‌اند. ریل‌های روی سقف، اسپویلر عقب و ارتفاع بیشتر از سطح زمین هم از دیگر ویژگی‌های این استیشن بلندقامت هستند. همچنین سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic همچنان استاندارد است و امکان تردد در مسیرهای ناهموار را فراهم می‌کند.

فیس‌لیفت مرسدس E کلاس آلترین و هدف گرفتن بازار آمریکای شمالی

فیس‌لیفت مرسدس E کلاس آلترین و هدف گرفتن بازار آمریکای شمالی

در داخل آلترین مثل دیگر اعضای خانوادهٔ E کلاس، غربیلک فرمان جدید، جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX و پد لمسی جدید در کنسول مرکزی به همراه طیف گسترده‌ای از تریم‌ها و تودوزی‌ها اراده شده است. نمایشگر 12.3 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی، سیستم داینامیک سِلکت با حالت‌های آفرود و آفرود پلاس و رینگ‌های 19 اینچی هم از تجهیزات استاندارد این خودرو هستند.

فیس‌لیفت مرسدس E کلاس آلترین و هدف گرفتن بازار آمریکای شمالی

اما مهم‌ترین خبر در مورد E کلاس آلترین جدید این است که برای اولین بار در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. به گفتهٔ مرسدس بنز، این نسخه در آمریکای شمالی جایگزین E کلاس استیشن می‌شود. آلترین در ایالات‌متحده فقط در یک مدل E450 و صرفاً با یک پیشرانه عرضه خواهد شد. زیر کاپوت این مدل یک موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی توربو با سیستم هیبریدی خفیف EQ Boost قرار گرفته که 362 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

فیس‌لیفت مرسدس E کلاس آلترین و هدف گرفتن بازار آمریکای شمالی

سیستم هیبریدی خفیف EQ Boost هم در شرایط خاص 21 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور را به خروجی موتور بنزینی اضافه می‌کند. مرسدس بنز فعلاً اطلاعات بیشتری در مورد E کلاس آلترین برای بازار آمریکای شمالی منتشر نکرده و برای جزئیاتی مثل قیمت باید تا زمان عرضهٔ آن یعنی اواخر سال 2020 صبر کنیم. این کراس استیشن لوکس آلمانی در بازار آمریکا باید با ولوو S90 کراس کانتری و آئودی A6 آلرود به رقابت بپردازد.

فیس‌لیفت مرسدس E کلاس آلترین و هدف گرفتن بازار آمریکای شمالی

برچسب ها

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تولید مشترک پیشرانه‌های درون‌سوز و هیبریدی توسط رنو و جیلی