پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر


مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
بانکداری ایرانی - مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
فرا رسیدن سیزدهم رجب المرجب سالروز میلاد فرخنده و سراسر نور مولی الموحدین حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر را به تمامی عاشقان و شیفتگان آن امام همام به ویژه پدران فداکار و پرتلاش سرزمین عزیزمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

در سیزدهم رجب سال سی عام الفیل بزرگ مردی پا به عرصه گیتی نهاد و سرآغاز فصلی نو در کتاب تاریخ بشریت از جوانمردی، فتوت، نوع دوستی، عدالت، ظلم ستیزی و شجاعت شد. نیک مردی که یار و یاور رسول و فرستاده خدا شد و امام و ولی مردمان در سراسر عالم بشریت.

حضرت علی(ع) به عنوان ابر مرد و انسانی کامل در بستر زمان، بهترین و والاترین الگو جهت بنای حیات طیبه به ویژه برای مردان میهن عزیزمان ایران اسلامی به شمار می‌رود تا با بهره گیری از سجایای اخلاقی و رفتاری ایشان در ساختن جامعه اسلامی و اخلاق مدار موفق و کامیاب گردند.

خداوند سبحان را سجده شکر می نهیم که توفیق پیروی از امام اول شیعیان جهان را بر ما عطا کرد و از درگاهش مسالت می‌نماییم ما را همواره در خیل عاشقان راستین ولایتش قرار دهد.

بار دیگر ضمن تبریک ولادت سرسلسله امامت و ولایت و مقام شامخ پدر، از درگاه خداوند متعال پیشگامی میهن پر افتخارمان و سلامتی و شادکامی آحاد ملت شریف ایران را مسالت دارم.
اسماعیل لـله گانی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟