رونمایی از ماسکی که حافظ جان میلیون‌ها انسان است+تصاویر


رونمایی از ماسکی که حافظ جان میلیون‌ها انسان است+تصاویر

مایکل مور کارگردان مطرح هالیوودی با انتشار عکسی در صفحه مجازی خودکنایه سنگینی به رئیس جمهور آمریکا زد و به نوعی بسته بودن دهان دونالد ترامپ را عامل حفظ جان میلیون ها انسان عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از گروه بین الملل پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس مایکل مور کارگردان هالیوودی که ویژگی اصلی فیلم‌های او زبان تند و جسورانه‌اش علیه سیاست‌مداران بخصوص سیاست‌مداران آمریکا است در جدیدترین پست اینستاگرامی خود کنایه سنگینی به رئیس جمهور امریکا زده است و با انتشار تصویری نوشت: دکتر فاوسی از ماسکی رونمایی کرد که می تواند جان میلیون‌ها انسان را نجات دهد.

مایکل مور با انتشار این پست کنایه سنگینی به رئیس جمهور آمریکا زد و به نوعی بسته بودن دهان دونالد ترامپ را عامل حفظ جان میلیون ها انسان عنوان کرد.

رونمایی از ماسکی که حافظ جان میلیون‌ها انسان است+تصاویر

مایکل مور فیلمساز، نویسنده، منتقد اجتماعی و فعال سیاسی- اجتماعی است که در 23 آوریل 1954 متولد شد.

وی کارگردان و تهیهکننده مستند فارنهایت 11/9 است که پرفروش‌ترین مستند تاریخ است و در سال 2002 جایزه نخل طلایی جشنواره کن را به خود اختصاص داد.

دو فیلم مستند دیگر وی به نام سیکو و بولینگ برای کلمباین نیز جزو 10 مستند پرفروش جهان هستند. وی در سال 2002 با فیلم بولینگ برای کلمباین موفق به کسب جایزه اسکار شد. وی در سپتامبر 2008 فیلم اسلکر آپرایزینگ را به صورت رایگان در اینترنت قرار داد. در این فیلم وی به گردآوری تجربیات شخصی خود پرداخت تا بدین وسیله افراد بیشتری را به شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری تشویق کند.

رونمایی از ماسکی که حافظ جان میلیون‌ها انسان است+تصاویر

مور در فیلم‌هایش به انتقاد از جهانی‌سازی، شرکت‌های بزرگ، حق مالکیت سلاح، بیل کلینتون و جرج دبلیو بوش، جنگ عراق، سیستم خدمات درمانی آمریکا و کاپیتالیسم پرداخته است.

مجله تایمز در سال 2005 مور را به عنوان یکی از صد فرد تاثیرگذار در جهان معرفی کرد.

وی همچنین در سال 2006 جشنواره سالانه فیلم تراورس را در شهر تراورس در ایالت میشیگان تاسیس کرد.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...