کرونا 5 روز از بروجن رخت بربست


کرونا 5 روز از بروجن رخت بربست

حوادث رکنا : آمار کرونا در شهرستان بروجن برای پنجمین روز پیاپی ثابت ماند.

به گزارش رکنا ، محمدحسن کرمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن اظهار داشت: برای پنجمین روز پیاپی آمار کرونا در این شهرستان ثابت ماند.

او افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، تا کنون ۵۹ بیمار با علایم بالینی مشکوک در بیمارستان بستری شده که ۱۹ مورد مبتلای قطعی به این ویروس در شهرستان بروجن شناسایی و ثبت شده است.

کرمی اضافه کرد: تا کنون ۴۱ بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) ترخیص شده است و شش نفر هم جان خود را از دست داده اند.

او ادامه داد: امروز جمعه ۱۵ فروردین ماه، ۱۱۲ نفر به مراکز منتخب خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان مراجعه کردند که با شناسایی یک مورد مشکوک، شمار افراد بستری در بیمارستان به ۹ نفر رسید.

کرمی با اشاره به ثبات پنج روزه آمار کرونا در شهرستان بروجن گفت: وضعیت موجود مرهون همکاری و مشارکت مردم، فداکاری کادر پزشکی و پرستاری و اتخاذ تصمیمات کارشناسی در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

او افزود: حفظ و تداوم وضعیت موجود همچنان نیازمند همراهی مردم در اجرای ۱۰۰ درصدی طرح غربالگری به منظور شناسایی افراد در معرض خطر و قطع زنجیره انتقال بوده که با مراجعه به سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir و تماس با سامانه ۱۹۰ محقق خواهد شد.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...