جابجایی 20 میلیون تن بار توسط ناوگان حمل‌ونقل باری آذربایجان‌شرقی در سال 98


جابجایی 20 میلیون تن بار توسط ناوگان حمل‌ونقل باری آذربایجان‌شرقی در سال 98

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از جابجایی 20 میلیون تن بار توسط ناوگان حمل‌ونقل باری استان در سال 98 خبر داد.

کاظم تیمورزاده در این خصوص اظهار کرد: تعداد بارنامه صادره در سال 98 بیش از یک میلیون و441 هزار برگ بوده و تناژ بار حمل شده حدود چهار درصد بیشتر از مدت مشابه سال 97 است.

وی در خصوص میزان حمل و نقل مسافر نیز گفت: در طول سال 98 ناوگان حمل ونقل مسافر استان نیز بیش از پنج میلیون مسافر را با 552هزار سفر جابه جا کرده است.

وی ادامه داد: شرکت‌های مسافری برون مرزی استان نیز در این مدت تعداد 64 هزار و500 مسافر را با پنج هزار سفر خارجی جابه جا کرده است.

تیمورزاده افزود: طی این مدت، چهار هزار و241 مورد برخورد با تخلفات اضافه بار انجام شده و87هزار و 262 برچسب معاینه فنی برای وسائط نقلیه ناوگان عمومی بار و مسافر استان صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، درحال حاضر 283 شرکت و موسسه حمل ونقل کالا، 120 شرکت و موسسه حمل ونقل مسافری، 63 شرکت حمل ونقل بین المللی فعال کالا و شش شرکت حمل ونقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت داشته و همچنین پنج مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین با شش خط کنترل در استان فعال است.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امام جمعه تبریز: امامان جمعه وارد بازی های سیاسی نشوند