آرزو نورستانی در مقام سکرتر فضلی


خانم آرزو نورستانی همسر فرامرز تمنا ودختر هوا علم نورستانی دلاورانه از پل صراط عبور کرد و بدون هیچ سلاحی به جنگ با بلاها در داخل ارگ ریاست جمهوری برفت! جای که او نبرد خود را آغاز نموده یک توحش گاه وحشتناک ای است که رفتن در آنجا دل شیر...

خانم آرزو نورستانی همسر فرامرز تمنا ودختر هوا علم نورستانی دلاورانه از پل صراط عبور کرد و بدون هیچ سلاحی به جنگ با بلاها در داخل ارگ ریاست جمهوری برفت!
جای که او نبرد خود را آغاز نموده یک توحش گاه وحشتناک ای است که رفتن در آنجا دل شیر میخواهد!
خانم آرزو ،روز گاری کاخ ریاست جمهوری اشرف غنی را سرزمین "فحشا" و"گذر گاه سکس" خوانده بود.آن روزگاران اولیای امور در ارگ ریاست جمهوری تازه تعامل کرسی در برابر سکس را براه انداخته و همسرش فرامرز تمنا میخواست تا از طریق پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان ،اشرف غنی را از این ... خانه بیرون نموده و خود در کرسی ریاست جمهوری تکیه نماید!
اما گذر زمان، فرامرز تمنارا به بازیچه ولودسپیکر غنی احمد زی مبدل ساخت وبانو آرزو نورستانی را بر مسند سکرتریت فضلی یکی از بدنام ترین چهره زهرخوار ارگ نشاند. خانم آرزو که شوق کوباره های ارگ در وجودش خانه کرده بود، به مقام والای استادی پشت پا زد و افتخار سکرتریت فضلی را به جان خرید!
انصافآ که درین نبرد نا متناسب آقای فرامرز تمنا نیز کمتر از دل شیر، دلی برسینه نداشته است.
گزارشات تایید ناشده حاکی است که تقرر بانو آرزو و متعاقبآ اهدای کرسی بالاتر برای فرامرز تمنا از شرایط ایست که توسط بانو هواعلم نورستانی در ازای اعلان پیروزی تقلبی اشرف غنی احمدزی با حاکمان ارگ شامل پروتوکل شده است!
توریالی خاوری
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


آرزو نورستانی در مقام سکرتر فضلی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ورزشکاران پهلوانی کشور راهی قزاقستان شدند