احیای شب «نیمه شعبان» در فضای مجازی


 احیای شب «نیمه شعبان» در فضای مجازی

بنیاد «فرهنگی مهدی موعود(عج)» به دلیل شیوع ویروس کرونا جشن های نیمه شعبان را با برنامه های متنوع در فضای مجازی برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) شهرستان گچساران از سال ۱۳۹۶ با مدیریت حجه الاسلام محمد سعید رشیدی کیا(دریس)، زیر نظر مستقیم امام جمعه شهرستان آغاز به کار نمود.

این نهاد فرهنگی از زمان تاسیس تاکنون به طور پیوسته اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی مهدوی نظیر دوره های آموزشی مهدویت، سه شنبه های مهدوی. ایستگاه های صلواتی اعیاد،جشن روز ولایت صاحب الزمان(عج) و جشن های نیمه شعبان نموده است .

 احیای شب «نیمه شعبان» در فضای مجازی

بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) شهرستان گچساران امسال نیز همچون سالهای گذشته در نظر دارد ولادت امام عصر(عج) را همراه با مردم فهیم و مهدی یاور شهرستان گچساران گرامی بدارد.
لذا با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و لزوم پرهیز از اجتماعات، این نهاد فرهنگی اقدام به برگزاری مجازی جشن های دهه مهدویت و احیای شب نیمه شعبان نموده است .

 احیای شب «نیمه شعبان» در فضای مجازی

بخشی از برنامه های تدارک دیده شده توسط بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) شهرستان گچساران، پخش مولودی توسط مداحان شهرستانی آقایان (خلیلی و محمودی)، و سخنرانی حجه الاسلام هادی خادمی از قم و ذبیحی نژاد از گچساران، می باشد.

مسابقات کتابخوانی(کتب مهدوی و تمنای وصال ) و پاسخ آنلاین به سوالات همراه با جایزه، پویش شعر و سرود کودکانه همراه با جایزه، مهر مهدوی شامل عکس های برنامه ها و جشن هایی که خانواده های مهدوی در منزل اجرا کرده اند، از جمله برنامه شب احیای نیمه شعبان است.

همچنین پخش ادعیه ها و زیارات،ختم قرآن، صلوات و جلسات پرسش و پاسخ به صورت آنلاین توسط اساتید حوزه برادران شهرستان گچساران در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 احیای شب «نیمه شعبان» در فضای مجازی

بر پایه این گزارش؛ برگزار کنندگان بنیاد فرهنگی مهدی موعود، از آحاد مردم مهدی یاور شهرستان گچساران دعوت می کنند با ارسال پیامکی به شماره تلفن 09365300239 و پیوستن به گروه نیمه شعبان ۹۹ در این جشن بزرگ شرکت نمایند.

پایان پیام/685

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


راه وصل کردن یلدای غیبت به صبح روشن ظهور