قرارگاه رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در آذربایجان شرقی تشکیل شد


قرارگاه رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در آذربایجان شرقی تشکیل شد

قرارگاه رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه تشکیل قرارگاه همدلی، مواسات و کمک مومنانه در استان، با بیان این‌که باید تمام داشته‌هایمان را ️در رزمایش همدلی پای کار بیاوریم، گفت: ️در این رزمایش اسم و نشان‌ها مهم نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و این ماه، ماه احسان و انفاق و نیکوکاری است.

وی افزود: ️در استان ما قبل از فرمان رهبر معظم انقلاب، این کار به شکل گسترده‌ای توسط سپاه عاشورا، بسیج مردمی و ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت شروع شده بود و نقطه قوت آن مسجد محوری بود.

وی ادامه داد: ️برای تقویت این فعالیت‌ها و نظامند کردن آن، قرارگاه رزمایش مواسات در استان بر همین اساس تشکیل می‌شود و تا پایان کرونا با حضور نهادها و دستگاه‌های مختلف فعال خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، قرارگاه رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، رهبر معظم انقلاب اسلامی پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) در بیاناتی تاکید کردند که «خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور برای مواسات و کمک به نیازمندان اتفاق بیافتد.»

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تجمع دانشجویان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی