توزیع بیش از 5 هزار بسته حمایتی میان خانواده‌های نیازمند آبادان و خرمشهر


توزیع بیش از 5 هزار بسته حمایتی میان خانواده‌های نیازمند آبادان و خرمشهر

قانعیان از توزیع بیش از پنج‌هزار بسته حمایتی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند میان خانواده‌های نیازمند آبادان و خرمشهر خبر داد.

«حسین قانعیان» امروز (سه شنبه 26 فروردین) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به عملکرد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا ویروس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند با پیگیری و بررسی‌های صورت گرفته نسبت به شناسایی خانواده‌های مستضعف و نیازمندی که تحت تاثیر این بیماری قرار گرفتند، اقدام کردند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند افزود: با همکاری تعدادی از کانون‌های فعال بیش از پنج‌هزار بسته حمایتی شامل مواد بهداشتی، ضدعفونی و مواد غذایی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت آبادان و خرمشهر توزیع شد.

وی به ضدعفونی مناطق مختلف شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مستقر در منطقه، عملیات ضدعفونی و گندزایی محلات با مشارکت نیروهای انقلابی، جهادی و مسجدی به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

قانعیان تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این منطقه به‌صورت بصورت روزانه وظیفه توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش میان شهروندان آبادانی و خرمشهری را بر عهده دارند.

وی همچنین از توزیع 2 هزار محلول ضدعفونی به خانوارهای نیازمند در منطقه خبر داد و اضافه کرد: تاکنون این مقدار محلول توسط کانون‌های مساجد و بچه‌های مسجدی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است و ارائه اینگونه خدمات به نیازمندان همچنان ادامه دارد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند با بیان اینکه همچنین غذای گرم نیروهای جهادی توسط کانون‌های مساجد تهیه و توزیع می‌شود ابراز کرد: به‌صورت هفتگی به میزان 10 هزار پرس غذای گرم توسط کانون‌های مساجد میان نیروهای جهادی که وظیفه ضدعفونی مناطق مختلف آبادان و خرمشهر را بر عهده دارند، توزیع می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در فضای مجازی اشاره کرد و اذعان داشت: همچنین مسابقه «ماه تمام» برگرفته از صحیفه سجادیه و زیارت آل‌یاسین به همت کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند و با مشارکت و همکاری سازمان‌های تبلیغات اسلامی آبادان و خرمشهر به مناسبت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) برگزار و به 24 نفر از برندگان این مسابقات هدایایی اهدا شد.

قانعیان همچنین به فعالیت کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند در مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اذعان داشت: کانون‌های فرهنگی هنری امام رضا (ع) خرمشهر، شهید رئیسی، رهروان شهدا آبادان، مولود کعبه و مسجد الغدیر آبادان در این ایام بیشترین همکاری را داشتند که جا دارد از زحمات همه عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!