شوگر مامی به چه کسی می گویند ؟


معنی شوگر مامی (Sugar mummy),شوگر مامی در ایران,شوگر مامی در تهران,شوگر مامی چیست,شوگر مامی به چه کسی می گویند


شوگر مامی به چه کسی می گویند ؟

شوگر مامی به چه کسی می گویند ؟

معنی شوگر مامی (Sugar mummy) دقیقا برعکس شوگر ددی ها براساس نیازهایشان سرمایه گذاری می کنند، شوگر مامی در ایران و در شهرهای بزرگی چون تهران نیز پیدا می شود،تا جایی که بخشی از محتوای سریال ایرانی مانکن نیز بر همین اساس بوده است.

قبلا در باره شوگر ددی و شوگر بیبی دختر صحبت کرده ایم که می توانید مقاله شوگر مامی به چه کسی می گویند ؟شوگر ددی به چه کسی می گویند را مطالعه نمایید.

شوگر مامی کیست ؟

خانم های مسن و پولداری که پسران جوان را تامین کرده و در عوض از آن ها به عنوان پشتوانه ی عاطفی یا جنسی حمایت می کند.سایتهای بخصوصی که این افراد را معرفی میکنند باید طبق قراردادی توافقی که بین طرفین تنظیم شده عمل کنند. با توجه به این که خانم ها در سنین مختلف نیاز عاطفی شان را از آقایون دریافت کرده اند در چنین رویه ای هم در ازای مبالغ زیادی پول و ...شرکت در جشن ها به عنوان یک همراه ، همراهی در سفرها وگردش ها و... است.

برای شوگر مامی چی مهم است

برای شوگرمامی ها چه چیز بهتر ازپسر جوان و با نشاطی که بتواند مدتی با اوباشد و اوراهمراهی کند که برای او یک مزیت در رابطه محسوب میشود، در شرایط کنونی کشورها که شغل و درآمد ها با یکدیگر همخوانی ندارند و از طرفی هزینه های بالای زندگی و فشار روی پسرهای جوان باعث شده که درخواست برای شوگر مامی ها ایجاد شود.

خانم های مسن معمولا به پختگی احساسی رسیده اند و نیاز نیست همچون خانم های جوانتر آن ها را از درگیری های ذهنی و احساسی سرشار کنند.آن ها خوب می دانند که پسران جوان چه چیز میخواهند وچه مواقعی بهتر است آن ها را تنها بگذارند.داشتن سرمایه ی مالی وبلندپروازی هایش برا پسران جوان بالاترین خواسته است تا آن ها را به سر منزل مقصود یرساند.

در زمانی که افراد همسن وسال و جوان در رابطه با دوستان و نزدیکان خود ارتباط برقرار میکنند ممکن است باعث ایجاد پشیمانی یا ناراحتی شود و مورد تحقیر و تمسخر دیگران قرار بگیرند .حتی در صورتی که به طور مخفیانه این ارتباط ها شکل بگیرد به طور ناخودآگاه مقایسه ای انجام خواهد داد .هرچند احساسات کمتری در بین افراد مذکر وجود دارد ولی این زمینه ای است تا همان نیاز اندک احساسی اش اقنا نشود.چنین روابطی قطعا جذابیتی نخواهد داشت هرچند از دید برطرف شدن نیاز جنسی هم بنگریم باز هم قادر نخواهد بود تا نیاز درست شخص جوان و پرشوحالی را برطرف کند و حس رضایت در طرفین را کم میکند.

شوگر مامی ها ممکن است توانایی رابطه جنسی نداشته باشند

برخی از شوگر مامی ها با توجه به شرایط سنی توانایی جسمانی برای برقراری رابطه جنسی ندارند،بر عکس شوگر ددی که معمولا به دنبال ارتباط جنسی هستند ، شوگرمامی ها لزوما بر اساس نیاز جنسی سمت این روابط نمی روند بلکه صرفا نیاز به یک پشتوانه با نیروی جوان دارند، تا حس جوانی را تجربه کنند .

در می یابیم که در دنیای مدرن امروز و باتوجه به پیشرفته شدن جوامع راه های زیادی برای شناخت افراد چه شوگر ددی چه شوگر بیبی و چه شوگر مامی ها و دیگران وجود دارد بهتر است قبل از انجام هر کاری به بررسی سودو زیان آن بپردازیم چراکه عواطف احساسات در درجه ی اول روح و روان شخص را درگیر و خدشه دار خواهد کرد و مادیات را سر مقصود آرزوها در نظر نگیریم هرچند وجود پول رفاه زیادی به همراه دارد اما به منزله ی آرامش کامل نیست.افرادی با ارتباط برقرار کردن با دنیای شوگرددی و مامی ها میخواهند یک شبه راه صدساله را طی کنند. در جامعه ی امروزی ما هم افراد زیادی دیده می شوند.درمقابل آن هم کسانی هستند ترجیح میدهند همسرانشان را عاقلانه یا بر مبنای عشق انتخاب کنند.در کل ریشه ی بیشتر این ازدواج ها و روابط مشکلات مادیست که باعث هنجار شکنی دربین جوانان شده است.

مواردی کوتاه برای معایب رابطه با شوگر مامی:

ممکن است چه در سمت شخص پولدار و چه در سمت شخص جوان مورد سواستفاده قرار بگیرند

طرفین از نظر عاطفی و احساسی عاجز خواهد ماند

طرفین بر مبنای پول و روابط جنسی ارتباط برقرار خواهند کرد

در مفابل با روابط دیگران مفایسه خواهند شد

نگاه های سنگین و تحقیر جامعه را در پی خواهد داشت

ارزش های طرفین بعد از روابط تغییر خواهد کرد

اگر به مسیر درست و شناخته شده حتی در این موارد برویم می توانیم از بسیاری موارد و خطرها جلوگیری و حتی کسب ثروت به همراه بینش و توانایی برای آینده ای بهتر داشته باشیم.بهتر است حریم شخصیتی خود را حفظ با این روابط سطحی به مخاطره نیندازیم و خود برای آینده ای بهتر تلاش کنیم.

این مطلب در تاریخ شنبه 29 فروردین 1399منتشر شده است
اشتراک گذاری مطلب
شوگر مامی به چه کسی می گویند ؟ شوگر مامی به چه کسی می گویند ؟ شوگر مامی به چه کسی می گویند ؟
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
23




نظر شما در مورد مطلب شوگر مامی به چه کسی می گویند ؟ چیست
:نام
نظر شما
عدد بالا چند است؟ ثبت نظر


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا