درخشش قایقرانان هرمزگان در سال98


درخشش قایقرانان هرمزگان در سال98

بندرعباس-ایرنا-قایقرانان هرمزگان در رشته‌های کانوپولو و کایت، سال98 را با کسب مقام‌های مختلف کشوری و المپیادی پشت سرگذاشته و درخشیدند.

رییس هیات قایقرانی هرمزگان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: نوجوانان و نونهالان قایقران در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال گذشته برای اولین بار موفق شدند به این رشته ورزشی وارد شوند.

جمشید رییسی تختی بیان کرد: میزبانی اردوی تیم ملی و رقابت‌های قهرمانی آب‌های آرام در رده سنی جوانان کمتر از ۲۳سال از دیگر فعالیت‌های این هیات در سال۹۸ بود.

وی افزود: هیات قایقرانی هرمزگان، همچنین میزبانی مسابقه‌های کشوری بادبانی در بندرلنگه و یک دوره مسابقه چهارجانبه رشته کانوپولو در فین را برعهده داشته است.

رییس هیات قایقرانی هرمزگان خاطر نشان کرد: فعالیت رشته ورزشی کایت بردینگ در این استان توسعه پیدا کرد و موفق شدیم مجدد فعالیت این رشته را گسترش دهیم.

رییسی تختی عنوان کرد: تیم دراگون بوت باشگاه آوش هم که در مسابقات بین‌المللی حضور داشت، توانست در رقابت‌های رده کمتر از ۱۶سال کشور امارات مدال طلا را به خود اختصاص دهد.

وی ابراز کرد: در حال حاضر۳ زن و یک مرد قایقران از هیات قایقرانی هرمزگان در تیم ملی حضور دارند که باعث افتخار است و امیدوارم بتوانیم با حمایت‌های بیشتر جوانان با استعدادی را به کشور معرفی کنیم.

رییس هیات قایقرانی هرمزگان اضافه کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، توصیه‌های بهداشتی را جدی گرفته و سعی کرده‌ایم با حمایت از تمرین‌های خانگی ورزشکاران به تسریع بهبود شرایط کمک کنیم.

استان هرمزگان دارای ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته قایقرانی است که در بخش‌های بانوان و آقایان بارده‌های سنی مختلف فعالیت دارند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان از ایرنا