انبار بزرگ احتکار به ارزش ٢٠ میلیارد ریال در ایرانشهر کشف شد


انبار بزرگ احتکار به ارزش ٢٠ میلیارد ریال در ایرانشهر کشف شد

زاهدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یک انبار بزرگ ارزاق عمومی در این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه پاسداران کشف شد.

محسن گل محمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان ایرانشهر یک انبار و سوله ارزاق و مایحتاج عمومی که اقدام به احتکار کالاهای اساسی و خوراکی مورد نیاز شهروندان کرده بود کشف شد.

وی بیان کرد: ضمن توقیف اموال کشف شده ۲ نفر متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: در برآورد اولیه اقلام کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بیش‌از ٢٠ میلیارد ریال اعلام شده است.

وی اظهارداشت: براساس قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها خارج از نوبت بوده و مجازات سنگینی پیش‌بینی شده است.

گل محمدی افزود: مبارزه با احتکار و اخلال در نظام اقتصادی در ایرانشهر مقطعی نبوده و عملیات‌ها تا رسیدن به امنیت مطلوب با قوت در این شهرستان ادامه خواهد داشت و مجازات‌های سنگین در انتظار مفسدان اقتصادی خواهد بود.

وی تاکید کرد: قانون گذار در شرایط خاص مجازات‌های بسیار سنگینی از جمله اعدام، حبس‌های بلند مدت، شلاق در ملاء عام و مصادره اموال را تعیین کرده است.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تشییع پیکر مطهر شهیدان«محسن کیخوایی»و«مهران شوری زاده»در زاهدان